Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σημαντικότερο κίνητρο είναι το οικονομικό. Αν κάποιος είναι σίγουρος ότι βρέξει-χιονίσει θα πάρει τα ίδια, τότε δεν θα ενδιαφερθεί για την ποιότητα της δουλειάς του. Επίσης, χρειάζεται και συμπληρωματικά ηθικά κίνητρα. Η άνοδος της εκτίμησης στα μάτια των ομοτίμων του είναι πολύ σημαντικό κίνητρο, αλλά μπορεί να επιρρεάσει μόνο θετικά (Hebbian learning). Οπότε, είναι απαραίτητη η (μέτρια) οικονομική επιβράβευση ή πρόστιμο (πχ οικονομικό βραβείο αν μαθητής του είναι αριστούχος ή πρόστιμο αν περάσουν κάτω από τον μέσο όρο των προηγούμενων ετών), και η (άφθονη) ηθική ικανοποίηση (πχ εκπαιδευτικός της χρονιάς, του σχολείου, του μήνα κλπ).