Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη mary | 18 Ιουνίου 2010, 14:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι ουσιαστική επιμόρφωση γίνεται μόνο με προσωπική επαφή και βιωματικά. Ίσως θα ήταν προτιμότερο να δημιουργηθεί ένα σύστημα που να μοιάζει(πιο ουσιαστικό εννοείται) με τα τρίμηνα ΠΕΚ, που ο εκπαιδευτικός απουσίαζε από την τάξη και ασχολιόταν μόνο με την επιμόρφωση γι' αυτό το διάστημα.Εκτός από τον επιδιοκώμενο στόχο δίνεται στον εκπαιδευτικό μία πραγματική <> και ανατροφοδότηση στη διάθεσή του να εφαρμόσει κάτι καινούριο στην εκπαιδευτική πράξη. Ιδιαίτερα στην α/θμια εκπ/ση , που ο εκπ/κος παραμένει αρκετό χρόνο στην ίδια τάξη με μικρούς μαθητές και δεν έχει ουσιαστικό μέτρο σύγκρισης ούτε ουσιαστική βοήθεια στο έργο του.Οι νέες τεχνολογίες θα ήταν έτσι κι αλλιώς απαραίτητες.