Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα και την εφαρμογή της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδαΣχόλιο του χρήστη Katrantsiotou Evi | 18 Ιουνίου 2010, 17:41
Το κίνητρο είναι ο επαγγελματισμός και η προσωπική ευσυνειδησία. Κάποιος που εργάζεται δεν φοβάται να αξιολογηθεί να κριθεί ακόμα και να κατακριθεί προκειμένου να βελτιωθεί σαν επαγγελματίας και σαν άνθρωπος. Δυστυχώς πολλοί από τους εκπαιδευτικούς συναδέλφους δεν έχουν εργαστεί ποτέ στον ιδιωτικό τομέα και είναι βαθιά αλοτριωμένοι από το "δημόσιο" όπως αυτό λειτουργούσε μέχρι σήμερα. Φυσικό είναι να μήν θέλουν κανένας να τους βλέπει και να τους αξιολογεί. Δυστυχώς επίσης αυτοί οι ίδιοι αλοτριωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι καλούνται να οργανώσουν και να αξιολογήσουν τις σχολικές μονάδες τις οποίες διοικούν και τον μίζερο εαυτό τους. Φοβάμαι ότι το αποτέλεσμα θα είναι λάθος όπως και να το δεί κανείς. Κάθε καλή πρόθεση και πρόταση ενός ευσυνείδητου εκπαιδευτικού μπορεί να εκμηδενιστεί από έναν αγκυλωμένο διευθυντή σχολείου ή Διεύθυνσης. Σας μιλάω εκ πείρας!! Η ενίσχυση της επαγγελματικής ανάπτυξης και η αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού θα ήταν το ιδεατό κίνητρο για ανθρώπους όμως που τους νοιάζει και κάτι άλλο πέρα από τα χρήματα... Γνωρίζετε πολλούς;;; Η αγάπη για τα παιδιά και το εκπαιδευτικό έργο υπάρχει;;; Η προσφορά στην κοινωνία και στη χώρα;; Η εκπαίδευση των αυριανών πολιτών και πολιτικών;;; Από μόνα τους αυτά είναι ισχυρά κίνητρα για μένα. Πολύ περισσότερο από τις συνδικαλιστικές κραυγές και ντιρεκτίβες.