• Σχόλιο του χρήστη 'Δεσποινα, μόνιμη ΠΕ70' | 2 Απριλίου 2017, 22:31

    Απαραδεκτη η μοριοδοτηση του βασικου πτυχιου αντι για την προταξη των κατοχων του στον ιδιο τους τον κλαδο. Με αυτον τον τροπο απαξιωνεται η αξια των πτυχιων, η δωρεαν εκπαιδευση στα ελληνικα πανεπιστημια και ενισχυεται το εμποριο των μεταπτυχιακων. Ναι, ειναι αληθεια οτι οι κατοχοι μεταπτυχιακων προσεφεραν στην ειδικη αγωγη οταν δεν υπηρχαν ακομη αρκετοι αποφοιτοι απο τις δυο σχολες ειδικης αγωγης. Το ιδιο και εκπαιδευτικοι χωρις κανενα προσον και καμια εκπαιδευση, λογω της αναγκαιοτητας για προσωπικο. Εν τω μεταξυ ιδρυθηκαν τα δυο τμηματα ειδικης αγωγης για να στελεχωθει η ειδκη αγωγη με καταρτισμενους εκπαιδευτικους και η προταξη τους ειναι η μονη λογικη και οσο αδικη κι αν φανταζει στα ματια αυτων που δουλεψαν στην ειδικη αγωγη ή εκαναν καποια εξειδικευση πρεπει να καταλαβουμε πως ο ρολος τους σε αυτον τον κλαδο ειναι "συμπληρωματικος". Με κανενα άλλο μεταπτυχιακο δεν καταπατας εργασιακα δικαιωματα άλλου κλάδου. Αυτη η παρεξηγηση συνεβη μονο επειδη στην ειδικη αγωγη δεν υπηρχε το αναλογο προσωπικο να τη στελεχωσει. Ολοι οσοι επικροτουν την τροπολογια, θα επρεπε να σκεφτουν πως αυτη η παρατυπια ανοιγει δρομους και σε αλλες, οπως για παραδειγμα σε λιγο καιρο να δουμε καποιον να κανει μεταπτυχιακο στη μουσικη και να παιρνει τη θεση του μουσικου. Να κανει ενας φιλολογος μεταπτυχιακο στις επιστημες της αγωγης και να παιρνει τη θεση του δασκαλου. Γιατι οχι; Όλοι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε; Γιατί να είμαστε ξεχωριστοι κλαδοι; Απαντηση σε οσους γραφουν οτι η ειδικη αγωγη ειναι παρακλαδι της γενικης. Ναι, ειναι. Γι αυτο και οι κατοχοι βασικου πτυχιου ειδικης εκπαιδευονται τοσο στη γενικη οσο και στη ειδικη αγωγη, οσο και στον σωστο τροπο ενταξης των παιδιων με αναπηρια ή ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες στο γενικο σχολειο. Εκπαιδευονται 4χρονια στο δημοσιο ελληνικο πανεπιστημιο, με πολυαριθμα μαθηματα ειδικης και γενικης αγωγης, με πρακτικη σε δομες γενικης και ειδικης, για να κανουν αυτην ακριβως τη δουλεια. Το να τους δινουμε απλα καποια μορια αντι για προταξη στης δομες ειδικης, έναντι των συναδελφων που έκαναν καποιο μεταπτυχιακο με 6 μαθηματα ειδικης αγωγης, τις περισσοτερες φορες χωρις πρακτικη, συναδελφων ΠΕ70 που δουλευουν χρονια στην ειδικη αγωγη χωρις καμια απολυτως εκπαιδευση και συναδελφων που απλως ετυχε να κανουν πολλα παιδια (!), υποβαθμιζει την ειδικη αγωγη και την καθιστα χωρο εξυπηρετησης συγκεκριμενων συμφεροντων. Η απαξιωση του τιτλου του βασικου πτυχιου οδηγει στη δικαιολογηση της "ταχτοποιησης" των υπεραριθμων Πε70 που σκοπιμως δημιουργηθηκαν στις δομες ειδικης αγωγης χωρις κανενα απολυτως προσον και συνεπως στον μικροτερο αριθμο προσληψεων αναπληρωτων και μελλοντικα διορισμων. Το "σχολειο για ολους" και η "συμπεριληψη", βαρυγδουπες κουβεντες πανω στις οποιες προσπαθει να βασιστει η τροπολογια αυτη, απαιτει μονιμους διορισμους στις δομες ειδικης αγωγης, με καταρτισμενους εκπαιδευτικους ειδικης αγωγης. Η τροπολογια αυτη οδηγει στο κλεισιμο των δυο σχολων ειδικης αγωγης, αφου στερει στους αποφοιτους της τα εργασιακα τους δικαιωματα και οδηγει τους εκπαιδευτικους στο κυνηγι προσοντων, στο οποιο δεν εχουν ολοι τις ιδιες δυνατοτητες, αφου η εκπαιδευση τους παυει να ειναι δημοσια και δωρεαν.