• Σχόλιο του χρήστη 'ελένη' | 2 Απριλίου 2017, 22:31

    Επικροτώ την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να δώσει τον "λόγο" στους άμεσα, πρωτίστως, ενδιαφερόμενους της Υ.Α. και, δευτερευόντως, σε όσους ενδιαφέρονται για τις εξελίξεις στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής. Αρκεί βέβαια να μη γίνεται αυτό με μεροληπτική διάθεση υπέρ της μίας πλευράς έναντι της άλλης... Αντιλαμβάνομαι και σέβομαι την αγωνία και την προσπάθεια όλων αυτών των ανθρώπων που προσπαθούν να εξασφαλίσουν ένα, όσο το δυνατόν, λιγότερο αβέβαιο επαγγελματικό μέλλον! Αλλά δεν κατανοώ, ούτε και δέχομαι, ότι αυτό πρέπει να γίνει εις βάρος κάποιων άλλων συναδέλφων τους και, μάλιστα, με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου! Διότι, όλοι το ξέρουμε και ας "εθελοτυφλούμε" γιατί έτσι μας συμφέρει ότι, σε κανέναν άλλο επαγγελματικό κλάδο, η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου ή η παρακολούθηση σεμιναρίου 400 ωρών ή -ακόμη χειρότερα!- κάποιων ημερών επιμόρφωση, θεωρείται από το υπουργείο ανώτερη και καλύτερη από τις ΤΕΤΡΑΕΤΕΙΣ και εξειδικευμένες σπουδές που κατέχουν όλοι αυτοί οι απόφοιτοι των πανεπιστημιακών τμημάτων, που το ίδιο του Υπουργείο ίδρυσε!, της Ειδικής Αγωγής.Ο μεταπτυχιακός τίτλος (το λέει και η λέξη άλλωστε) έρχεται ΜΕΤΑ τον βασικό τίτλο σπουδών και για να ενισχύσει και βελτιώσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από αυτόν!Και ΟΧΙ πριν και ΠΑΝΩ από αυτόν! Απλό παράδειγμα: Αν εγώ είμαι νοσηλεύτρια και παρακολουθήσω ένα σεμινάριο ή, ακόμη κι αν αποκτήσω έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών πάνω στην καρδιολογία π.χ., αυτό σημαίνει ότι αύριο μεθαύριο μπορώ εξίσου καλά να εξετάσω έναν καρδιοπαθή όπως θα το έκανε ένας εξειδικευμένος και εκπαιδευμένος καρδιολόγος γιατρός; Και ακόμη έτσι να ήταν, ποιος θα με εμπιστευόταν να τον εξετάσω; Οπότε, εύχομαι ο αγώνας ΟΛΩΝ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών να δικαιωθεί αλλά όχι εις βάρος κάποιων άλλων που τυγχάνει να έχουν μικρότερη αριθμητική ισχύ έναντι κάποιων άλλων!