Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Γεωργία | 19 Ιουνίου 2010, 02:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ αρχήν η επιμόρφωση έχει να κάνει με θέληση του δάσκαλου για μάθηση.Είναι απαραίτητο σε κάθε δάσκαλο να βελτιώνεται,να γνωρίζει καινούριους τρόπους προσέγγισης και διδασκαλίας-ιδιαίτερα τώρα που μπαίνει και η χρήση των νέων τεχνολογιών. Είναι απαραίτητη λοιπόν η επιμόρφωση και πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου,ας πούμε,και να είναι προαιρετική.Όσοι ενδιαφέρονται έγκαιρα να το δηλώνουν για να κλείνουν τα τμήματα. Το πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει θεωρία,εργασίεςπαρουσιάσεις...ό,τι διδάσκουμε στα παιδιά και όπως το διδάσκουμε ας το εφαρμόζουμε κι εμείς στις επιμορφώσεις. Αυτό προυποθέτει επιμορφωτές επιστημονικά καταρτισμένους που να έχουν γνώση και εμπειρία του αντικειμένου που θα μας διδάξουν. Οι δάσκαλοι πρέπει να έχουν συνεχή διάλογο με τους επιμορφωτές σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για να λύνουν τυχόν απορίες που μπορεί να προκύψουν.