ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ71-61!
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΕΠ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΟΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ!
ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙ- Η΄ΤΡΙ- ΤΕΚΝΟΣ!
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΕ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ71-61!
Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΟΝΟΕΤΕΙΣ Η΄ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΕΤΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ!
ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΥ!
ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ71-61! Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΕΠ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΟΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙ- Η΄ΤΡΙ- ΤΕΚΝΟΣ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΕ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ71-61! Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΟΝΟΕΤΕΙΣ Η΄ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΕΤΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ! ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΥ!