Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΗΛΙΟΥΔΗΣ | 19 Ιουνίου 2010, 11:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Πρώτα απ`όλα ο εκπαιδευτικός έχει την υποχρέωση να αυτοεπιμορφώνεται αντλώντας συμπεράσματα απο την κοινωνία,με επίκεντρο τον άνθρωπο.(Κάθε επάγγελμα έχει το δικό του χαρακτήρα). 2) Τα μέσα και η μορφή επιμόρφωσης - εκπαίδευσης μπορεί να είναι: α)Επικοινωνία και συνεργασία με άλλες σχολικές μονάδες πρότυπα,ανά περιφέρεια ή νομό. β)Κάθε σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει οργανωμένους χώρους,ώστε ο εκπαιδευτικός να έχει τη δυνατότητα να κάνει πράξη τις γνώσεις που κατέχει,όπως: 1)Αίθουσες εργαστηρίων: >φυσικής >χημείας >τεχολογίας >μουσικής Με τα απαραίτητα όργανα (εξοπλισμό). 2)Βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο και με ανάλογο αριθμό βιβλίων. Είναι προτιμότερο να επενδυθούν χρήματα στην οργάνωση των σχολικών μονάδων για να υπάρξει αποτέλεσμα,παρά να γίνονται διάφορα σεμινάρια υπό μορφή οικονομικού κέρδους.Στη χώρα μας έχουμε πρόβλημα κατανόησης της εφαρμογής και αντίληψη διαφορετικών επαγγελμάτων.Η επιμόρφωση πρέπει να προέρχεται από ειδικές σχολές επιμόρφωσης και μεθοδολογίας εκπαίδευσης αντικειμένων,με κίνητρο το γενικό συμφέρον της κοινωνίας.