Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών2. Ποια είναι για εσάς τα σημαντικότερα κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα επιμόρφωσης;Σχόλιο του χρήστη Πάνος | 19 Ιουνίου 2010, 12:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κίνητρα πάντα υπάρχουν στους ανθρώπους, διαφορετικά για τον καθένα! Ο χώρος της εκπαίδευσης πάσχει πάρα πολύ στις θέσεις ευθύνης, που κατέχουν άνθρωποι χωρίς σπουδαία προσόντα (έχουν μόνο τις γνωριμίες)!! Άρα, εάν κάποιος εκπαιδευτικός έχει ως κίνητρο να κατέχει θέση ευθύνης (π.χ. Δ/ντής σχολείου,ΣΕΚ κ.α.) να πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ να έχει συμμετάσχει και πιστοποιηθεί με αδιάβλητες διαδικασίες, σε συγκεκριμένα προγράμματα επιμόρφωσης!! Αυτά θα πρέπει να είναι γενικού ενδιαφέροντος (π.χ. για Δ/ντές) αλλά και ειδικού (π.χ. για Δ/ντές σε ΣΕΚ, δηλ Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) διότι υπάρχουν ιδιαίτερες συνθήκες στην Τεχνική Εκπαίδευση!! Τέλος, θα πρέπει να τονίσω ότι στην εποχή που ζούμε είναι πολύ εύκολο να θέσουμε αδιάβλητες και αξιοκρατικές διαδικασίες στον χώρο της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που είναι η βάση της κοινωνίας μας ώστε οι νέοι άνθρωποι να βρούνε καλύτερες συνθήκες ζωής!!!