Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη NIKOΛΑΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ | 19 Ιουνίου 2010, 13:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενα μικτο συστημα αξιολογησησης , εξωτερικων και εσωτερικων αξιολογητων θεωρω καταλληλοτερο. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ( Διευθυντης, υπευθυνος ομαδας μαθηματων σχολικης περιφερειας, μαθητες) ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ (ΓΟΝΕΙΣ) ΣΤΟΧΟΙ,θα μπορουσε να ειναι η αποδοση των μαθητων σε γραπτες εξετασεις,η εισαγωγη μαθητων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Η καλη επιδοση των μαθητων να εχει θετικη εξελιξη στους καθηγητες, (ακομη και καποια αμοιβη αλλα οχι παγια, υπο μορφη bonus). Aντιθετα η κακη επιδοση των μαθητων ,να εχει αρνητικες συνεπειες. ΠΡΟΧΩΡΕΙΣΤΕ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ , ας ειναι και λαθος μορφη, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ οτι οι ΠΑΝΤΕΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ,και μαλιστα οταν πληρωνονται απο δημοσιο χρημα. ΑΝ πιστευουν οι καθηγητες ,οτι αμειβονται χαμηλα, ας ακουσουν και εμας τους εργαζομενους στον ιδιωτικο τομεα, που λεμε......... '' ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ,9 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ , ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ'' ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΤΣΙΑ , τοτε τους περιμενει ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ, ας παραιτηθουν απο το δημοσιο ,και ας ερθουν στον ιδιωτικο τομεα............... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ