• Σχόλιο του χρήστη 'Αποστολος' | 2 Απριλίου 2017, 22:56

    Κατά της τροπολογίας! Είμαι κατά της τροπολογίας καθώς θα είναι η απαρχή ενός ρεύματος που καταστρατηγεί την ισχύ του Βασικού Πτυχίου έναντι του ¨ο έχων, πληρώνει¨ και αγορασμένου Μεταπτυχιακού, το οποίο δεν έχει καν πρακτική άσκηση. Ο Ειδικός Παιδαγωγός προτάσσεται στους Πίνακες Γενικής αν έχει κάνει-αγοράσει Μεταπτυχιακό Γενικής; Ας μην ισοπεδώνουμε τις επιλογές των παιδιών, ώστε να προτάσσουμε τις αγορές μεταπτυχιακών, που διογκώνουν την δικλίδα υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Δεν είναι καθόλου θεμιτό μια Κυβέρνηση Κράτους να προωθεί τόσο απρόκλητα την ιδιωτική εκπαίδευση και να υποσκάπτει τα δικά της εργαλεία. Έχουμε την ευθιξία να παραδεχθούμε ότι δεν μπορεί να προτάσσεται κάποιος που ασχολήθηκε 1 χρονο με την Ειδική Αγωγή σε Θεωρητικό Επίπεδο και να αφήσουμε στην άκρη το παιχνίδι εντυπώσεων; Ας αφήσουμε τα νοήματα, τις λέξεις, και τις εντυπώσεις που δημιουργούν αυτές, γιατί αυτό συμβαίνει όταν θέλουμε να μιλήσουμε για το Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το οποίο δεν έχει Παιδαγωγική Επάρκεια και ας κοιτάξουμε το νόημα του προβλήματος που δημιουργεί η τροπολογία. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, όμως ευτυχώς δεν μπορούμε όλοι να τα διδάξουμε όλα. Χρειάζονται τα κατάλληλα εφόδια. Σε ένα κράτος δικαίου, όταν θέλουμε να μιλάμε για ισότητα, δεν μπορεί να προωθεί η Κυβέρνηση την ταξική ανισορροπία. Οι αδικίες πάντα υπήρχαν σε διάφορους κλάδους, σε διάφορα επαγγέλματα και σε διάφορες απαιτήσεις επαγγελματικών δικαιωμάτων εργαζομένων. Η Παιδεία είναι πολύ ψηλά στην κλίμακα με τους πιο πολυπαθείς κλάδους. Οι αδικίες κατάφορες και διαχρονικές. Αλλά στην κορυφή βρίσκεται σίγουρα η Ειδική Αγωγή. Το πλέον παράξενο είναι όμως, ότι κάθε άνιση λύση προτείνεται από το ίδιο το Υπουργείο. Μήπως έχουν σκοπό να μας έχουν συνεχώς διαχωρισμένους ανά κλάδο, ξέροντας ότι αν ενωθούμε δεν θα περάσει ποτέ πια καμιά τροπολογία, νόμος, παράγραφος, άρθρο;