Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 20 Ιουνίου 2010, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανεξάρτητα από οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης, η αξιολογική διαδικασία είναι μια διαδικασία η οποία αποσκοπεί στην βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος μέσω της ανατροφοδότησης. Ως τέτοια λοιπόν θα πρέπει να γίνεται και από πάνω προς τα κάτω, αλλά και από κάτω προς τα πάνω. Έτσι εξασφαλίζεται ο αμφίδρομος χαρακτήρας της και περιορίζεται η αυθεραισία των διοικούντων ενώ παράλληλα διασφαλίζεται ο δημοκρατικός της χαρακτήρας. Μόνο με αυτήν την αμφίδρομη διαδικασία θα σταματήσει η τάση που θέλει να στοχοποιεί τον μάχιμο εκπαιδευτικό για όλα τα κακώς κείμενα στο ελληνικό εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Με εκτίμηση