Αδικαιολόγητα υψηλή μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, σε βάρος των τυπικών προσόντων, που αυτά είναι στην ουσία που εξειδικεύουν τον εκπαιδευτικό ΕΑΕ.
Οι μοριοδοτούμενοι που πληρούν τα κοινωνικά κριτηρία, διατηρούν ούτως η άλλως την προτεραιότητα και στις τοποθετήσεις και λαμβάνουν τις ανάλογες αποδοχές. Δεν τους αφορά τόσο η μοριοδότηση, όσο η τοποθέτηση κοντά στον τόπο κατοικίας τους και αυτό, θα έπρεπε να είναι το μέλημα του υπουργείου.
Η ανωτέρω τακτική ευνοεί τη φιλοσοφία του "διαίρει και βασίλευε" μεταξύ εκπαιδευτικών.
Ορθώς καταργήθηκε η αθροιστική προσμέτρηση τυπικών προσόντων. Το θέμα όμως με τους κατόχους σεμιναρίου κάπου χωλαίνει. Με ποιο κριτήριο τους διαφορροποιεί η 50μηνη προϋπηρεσία;
Δηλαδή κάποιος με 50 μήνες μπαίνει στον κύριο και κάποιος με 49 στον επικουρικό και δεν ξαναδουλεύει ποτέ. Αυτό το σημείο, χρειάζεται να το ξαναδείτε.
Αδικαιολόγητα υψηλή μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, σε βάρος των τυπικών προσόντων, που αυτά είναι στην ουσία που εξειδικεύουν τον εκπαιδευτικό ΕΑΕ. Οι μοριοδοτούμενοι που πληρούν τα κοινωνικά κριτηρία, διατηρούν ούτως η άλλως την προτεραιότητα και στις τοποθετήσεις και λαμβάνουν τις ανάλογες αποδοχές. Δεν τους αφορά τόσο η μοριοδότηση, όσο η τοποθέτηση κοντά στον τόπο κατοικίας τους και αυτό, θα έπρεπε να είναι το μέλημα του υπουργείου. Η ανωτέρω τακτική ευνοεί τη φιλοσοφία του "διαίρει και βασίλευε" μεταξύ εκπαιδευτικών. Ορθώς καταργήθηκε η αθροιστική προσμέτρηση τυπικών προσόντων. Το θέμα όμως με τους κατόχους σεμιναρίου κάπου χωλαίνει. Με ποιο κριτήριο τους διαφορροποιεί η 50μηνη προϋπηρεσία; Δηλαδή κάποιος με 50 μήνες μπαίνει στον κύριο και κάποιος με 49 στον επικουρικό και δεν ξαναδουλεύει ποτέ. Αυτό το σημείο, χρειάζεται να το ξαναδείτε.