Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Μπαραμπούτη Μελπομένη | 20 Ιουνίου 2010, 20:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις έχουν ήδη εκφραστεί και εύχομαι το ΥΠΔΒΘ να τις αξιοποιήσει ανάλογα. Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ στην ενδοσχολική επιμόρφωση. Εκπαιδευτικοί που επιμορφώνται (με οποιοδήποτε τρόπο)θα μπορούσαν ίσως να γίνουν πολλαπλασιαστές των όσων έμαθαν στους συναδέλφους τους στο σχολείο. Επίσης θα μπορούσαν, όσοι θέλουν, να παρουσιάζουν κάποια νέα διδακτική προσέγγιση, μια καινοτόμα δράση, ένα πρόγραμμα που εφάρμοσαν και "δούλεψε" καλά με τους μαθητές τους κ.λ.π. Μια τέτοια επιμόρφωση βασίζεται στο μοίρασμα της γνώσης και των πρακτικών (sharing of knowledge and practices)μεταξύ των εκπαιδευτικών και επικουρικά μπορεί να συνεισφέρει αρκετά στη βελτίωσή μας σε πολλούς τομείς. Πιστεύω, επίσης, ότι έτσι ένα ωραίο κλίμα θα δημιουργείται στο σχολείο και μια καλύτερη συνεργασία θα επιτυγχάνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών. Κλείνοντας θεωρώ αυτονότητο ότι για οποιαδήποτε μορφή επιμόρφωσης θα πρέπει να δοθούν κίνητρα.