Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών4. Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το επιμορφωτικό πρόγραμμα;Σχόλιο του χρήστη kristiF | 20 Ιουνίου 2010, 21:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κρίνω σκόπιμη την ανάπτυξη ενός προτύπου επιμορφωτικού προγράμματος, με προδιαγραφές οι οποίες θα στηρίζονται στις απαιτήσεις των εκπαιδευτικών αλλά και στις εκάστοτε τάσεις της τεχνολογίας, λαμβάνοντας υπόψη και το πλαίσιο του ISO 10015. Η ενσωμάτωση προδιαγραφών διασφαλίζει την ποιότητα και την λειτουργικότητα ενός προγράμματος και παρέχει τη δυνατότητα έγκαιρης γνωστοποίησης προς τους ενδιαφερόμενους της ταυτότητας του προγράμματος. Δυστυχώς η προχειρότητα που αντιμετωπίζεται η κατάρτιση των επιμορφωτικών προγραμμάτων έχει ως αποτέλεσμα τα συστήματα κατάρτισης να παρέχουν αποσπασματικές και προκαθορισμένες λύσεις: λύσεις αποκομμένες τις περισσότερες φορές από τον φυσικό χώρο άσκησής τους, σε μεγάλο βαθμό ξεπερασμένες και επομένως δύσκολα εφαρμόσιμες. Αν αναλογιστεί κάποιος το χαμένο χρόνο που έχει σπαταλήσει στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με ενδιαφέρον ίσως περιεχόμενο, από έναν ίσως ενδιαφέροντα εκπαιδευτή, αλλά χωρίς την παραμικρή προοπτική εφαρμογής του αποτελέσματός τους, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι, η λειτουργικότητα της επιμόρφωσης τίθεται υπό αμφισβήτηση. Επισημαίνεται ότι η υλοποίηση της επιμόρφωσης δεν υπολείπεται μέσων (χρημάτων ή εξοπλισμών), αλλά ανθρώπων εκπαιδευμένων και αφοσιωμένων να την εφαρμόσουν και να την υπηρετήσουν, σε όλα τα επίπεδα, από τον αρχικό σχεδιασμό και την υλοποίηση έως την αξιολόγηση και την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων αυτής. Επομένως υπάρχει επιτακτική ανάγκη ορισμού ενός πιστοποιημένου φορέα επιμόρφωσης που θα αναλάβει τον συντονισμό των επιμορφωτικών προγραμμάτων αλλά και την εκπαίδευση και πιστοποίηση των εκπαιδευτών.