Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (70.50/60.50), ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ,ΟΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΝΩ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΕΣ Η ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ!
Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (70.50/60.50), ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ,ΟΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΝΩ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΕΣ Η ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ!