Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κίνητρο είναι ο επαγγελματισμός και η προσωπική ευσυνειδησία. Κάποιος που εργάζεται δεν φοβάται να αξιολογηθεί να κριθεί ακόμα και να κατακριθεί προκειμένου να βελτιωθεί σαν επαγγελματίας και σαν άνθρωπος. Δυστυχώς πολλοί από τους εκπαιδευτικούς συναδέλφους δεν έχουν εργαστεί ποτέ στον ιδιωτικό τομέα και είναι βαθιά αλοτριωμένοι από το «δημόσιο» όπως αυτό λειτουργούσε μέχρι σήμερα. Φυσικό είναι να μήν θέλουν κανένας να τους βλέπει και να τους αξιολογεί. Δυστυχώς επίσης αυτοί οι ίδιοι αλοτριωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι καλούνται να οργανώσουν και να αξιολογήσουν τις σχολικές μονάδες τις οποίες διοικούν και τον μίζερο εαυτό τους. Φοβάμαι ότι το αποτέλεσμα θα είναι λάθος όπως και να το δεί κανείς. Κάθε καλή πρόθεση και πρόταση ενός ευσυνείδητου εκπαιδευτικού μπορεί να εκμηδενιστεί από έναν αγκυλωμένο διευθυντή σχολείου ή Διεύθυνσης. Σας μιλάω εκ πείρας!! Η ενίσχυση της επαγγελματικής ανάπτυξης και η αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού θα ήταν το ιδεατό κίνητρο για ανθρώπους όμως που τους νοιάζει και κάτι άλλο πέρα από τα χρήματα… Γνωρίζετε πολλούς;;; Η αγάπη για τα παιδιά και το εκπαιδευτικό έργο υπάρχει;;; Η προσφορά στην κοινωνία και στη χώρα;; Η εκπαίδευση των αυριανών πολιτών και πολιτικών;;; Από μόνα τους αυτά είναι ισχυρά κίνητρα για μένα. Πολύ περισσότερο από τις συνδικαλιστικές κραυγές και ντιρεκτίβες. Προκειται για σχόλιο συναδέλφου που πραγματικά με κάλυψε πλήρως απλά θεώρησα καλό να το αναφέρω ξανά όλοκληρο γιατί ήταν το καλύτερο!!