Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτα Κωστοπούλου | 22 Ιουνίου 2010, 12:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σημαντικό ρόλο στο εκπαιδευτικό έργο διαδραματίζουν η σχολική βιβλιοθήκη και άλλες πηγές πληροφόρησης π.χ. ιστοσελίδες για μαθητές και διδάσκοντες. Το αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού έργου με τη χρήση των προαναφερομένων πρέπει να είναι ποιοτικό και διαχρονικό. Αποδεικνύεται από τις δραστηριότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών κατά τη διάρκεια της φοίτησης στο σχολείο και μετά. Οι μαθητές γνωρίζουν που θα βρουν έγκυρες ιστορικές πληροφορίες πλην των σχολικών εγχειριδίων; Πού θα βρουν πρόσθετες πληροφορίες και ασκήσεις για τα μαθηματικά; κλπ. Πώς θα αξιολογούν την πληροφορία; Πώς θα αναζητούν σωστά και γρήγορα την πληροφορία που αναζητούν; Αφορμή για να γράψω αυτό το σχόλιο στάθηκε η μοναδική εμπειρία που είχα ως εργαζόμενη σε ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη. Πιο συγκεκριμένα πρωτοετής φοιτήτρια ήξερε όχι μόνο να αναζητά τα βιβλία στα ράφια αλλά και να γράφει τη βιβλιογραφία στις εργασίες της με μεγάλη άνεση(ξεχώριζε σαν τη μύγα μες το γάλα). Προερχόταν από δημόσιο σχολείο της επαρχίας. Συγχαρητήρια στο σχολείο της!