Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Ρυζιώτης Γεώργιος | 22 Ιουνίου 2010, 17:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αμφίδρομη αξιολόγηση όπου ο αξιολογούμενος αξιολογεί. Στο σύστημα αυτής της αξιολόγησης συμμετέχόυν όλοι οι διαπλεκόμενοι: Εκπαιδευτικοί,γονείς, μαθητές. Ο καθένας αξιολογεί τους άλλους στο επίπεδο που έχει επαφή και γνώση και η κάθε αξιολόγηση εμπεριέχει και την παράθεση επιχειρημάτων. Το σύστημα αυτό της αξιολόγησης είναι οριζόντιο (ανά μονάδα), αλλά και κάθετο (στη ιεραρχία)όσον αφορά τους Εκπαιδευτικούς. Είναι δυνατόν να συνοδεύεται και από το σύστημα της αυτοαξιολόγησης, όπους ό κάθε φορέας αξιολογεί τον εαυτό του.