Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 22 Ιουνίου 2010, 18:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κανένα σύστημα δεν είναι βιώσιμο αν δεν αξιολογείται. Πολύ περισσότερο ένα εκπαιδευτικό σύστημα που είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας. Ρίξτε μια ματιά στην κοινωνία και στα σχολεία. Καθρέφτης και είδωλο. Έχουμε την Παιδεία που θέλουμε (όπως και τους πολιτικούς που θέλουμε). Θέλουμε καλή παιδεία; Δεν χρειάζεται να αντιγράψουμε κατά λέξη ξένα συστήματα. Ι Ισλανδία πήρε-εντελώς απροκατάληπτα- τα καλύτερα στοιχεία από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα και έφτιαξε το καλύτερο (και η Φινλανδία είναι καλή). Ο Θόδωρος ο ευτραφής (Πάγκαλος) είπε προ ετών: Διπλασιάζω τους μισθούς των εκπαιδευτικών και μετά τους ζητώ τα πάντα. Όταν περικόπτεις τους μισθούς ποιο είναι το κίνητρο της βελτίωσης; Η αξιολόγηση (αυτο-έτερο, αδιάφορο) είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητη. Η γνώμη μου είναι ότι χρειάζεται μικτό σύστημα. Δίνεις χρόνο στο σχολείο, κάνεις επιμόρφωση και όταν το σχολείο είναι έτοιμο, καλεί τους αξιολογητές. Απαραίτητος όρος: ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ Ο Έλληνας ποτέ δεν θα δεχτεί ότι κάποιος μπορεί να τον αξιολογήσει "Και ποιος είναι αυτός που θα αξιολογήσει εμένα που έχω κάνει...δείξει...τραβήξει...κτλ". Ο λαϊκισμός (δεξιός, κεντρώος και αριστερός) έχει διαβρώσει το πιο υγιές κομμάτι της κοινωνίας, τους εκπαιδευτικούς. Χρειάζεται η αξιλόγηση για να ξαναβρούμε όλοι τον εαυτό μας. Οι αξιολογητές να ψηφίζονται από τους εκπαιδευτικούς. Υπάρχουν πολλοί και δεν χρειάζεται πάνω από το 5% των εκπαιδευτικών, που έχουν την καλή μαρτυρία και την αποδοχή τους, οπότε, μπορούν να αξιολογήσουν. Μαζί και οι Σχολ. Σύμβουλοι, μαζί και οι Διευθυντές και βέβαια γονείς και μαθητές, με διαφορετική ασφαλώς βαρύτητα. Μπορεί να γίνουν κάποια λάθη στην αρχή, αλλά όλα διορθώνονται με βούληση και διάλογο. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!