Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΆλλες προτάσεις σχετικά με το πρόγραμμα της Αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα;Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 22 Ιουνίου 2010, 18:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχέδιο της αυτοαξιολόγησης είναι κατ' αρχήν καλό. Δεν θα κάνω λεπτομερή σχόλια, θα προσθέσω όμως τα παρακάτω: Ζούμε σε μια εξαιρετικά δύσκολη εποχή. Οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα ταλανίζουν (και) την Ελληνική κοινωνία. Ο μικρόκοσμος της κοινωνίας που λέγεται σχολείο πρέπει να στραφεί και αυτός προς τον κοινό στόχο, την αειφορία. Δυστυχώς στο σχέδιο της αξιολόγησης απουσιάζει αυτή η έννοια, αυτή η επιδίωξη. Είναι οξύμωρο μια κυβέρνηση να αγωνίζεται για την πράσινη ανάπτυξη, για την αλλαγή του μοντέλου παραγωγής-κατανάλωσης ενέργειας και αυτό να μην εισάγεται στο σχολείο, ως πρότυπο λειτουργίας όλων των σχολείων της χώρας. Το νέο σχολείο πρέπει να είναι το αειφόρο σχολείο, το σχολείο πρότυπο της αειφορίας, το σχολείο από το οποίο θα αποφοιτούν μαθητές με πρότυπα αειφόρου συμπεριφοράς και όχι με ξερές γνώσεις για το περιβάλλον. Υπάρχουν αναγνωρισμένοι δείκτες αειφόρου σχολείου και αυτοί κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο σχέδιο κατά την πιλοτική του εφαρμογή.