Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ Δ. | 22 Ιουνίου 2010, 19:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που οφείλουμε όλοι να κατανοήσουμε είναι: α)η αξιολόγηση είναι μια συστηματική, συνεχής και αδιάκοπη επιστημονική-ερευνητική διαδικασία β)αυτό προυποθέτει βαθιά γνώση του αντικειμένου και των ιδιαίτερων συνθηκών του ελληνικού εκπαιδευτικού συτήματος.Αραγε οι υπεύθυνοι που θα ενημερώσουν και θα καθοδηγήσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης το γνωρίζουν;Aρκεί για την επιτυχία της διαδικαίσς μιας 2ωρη ή 3ωρη ενημέρωση των εκπαιδευτικών;Μήπως τελικά κάποια σχολεία σπεύσουν να εφαρμόσουν την αυτοαξιολόγηση αλλά για ποιο λόγο τελικά; Eνδιαφέρονται ουσιαστικά για τη βελτίωση και την ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού συτήματος ή εξυπηρετούν προσωπικά τους και μόνο συμφέροντα; Πιστεύω ότι το μοναδικό πλαίσιο αξιολόγησης που θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι η εσωτερική αξιολόγηση με έμφαση στην αυτοαξιολόγηση, διαμορφωτική, συμμετοχική, αρχική-ενδιάμεση και τελική,μοντέλo CIPP.