Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΙΚΑ | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την νέα κίνηση της δημόσιας διαβούλευσης. Θεωρώ πως οι προτάσεις για σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού (τριετία) και η επιμόρφωση τουλάχιστον κατά τη διετία είναι αναγκαία μέτρα. Θα ήθελα να προσθέσω πως οι τίτλοι των μεταπτυχιακών ή διδακτορικών στον τομέα ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΆ θα πρέπει να προσμετρώνται σημαντικά κατά τη διαδικασία πρόσληψης καθώς τα ελληνικά σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα διότι οι καθηγητές ενώ είναι γνώστες του γνωστικού αντικειμένου δεν ξέρουν με ποιο τρόπο να εργαστούν μαζί με τα παιδιά. Μάλιστα θα τολμούσα να πω, πως σε μαθήματα όπως τα "μαθηματικά" θα πρέπει στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να διδάσκονται από καθηγητές μαθηματικούς που έχουν παιδαγωγική εξειδίκευση. Τα παιδιά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση καλούνται να λάβουν τις βάσεις για τη μελλοντική τους εκπαίδευση την ώρα που οι ίδιοι οι δάσκαλοι δε γνωρίζουν το γνωστικό αντικείμενο αυτών που διδάσκουν. Ποιος δάσκαλος γνωρίζει για παράδειγμα "μαθηματικά" σε βαθμό που να το διδάξει καταλλήλως σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Ασφαλώς ξέρω πως τουλάχιστον η τελευταία μου πρόταση δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί ούτε στα επόμενα 15 χρόνια, αλλά παρόλα αυτά ήθελα να την προσθέσω. Ευχαριστώ