Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΜΠΑΤΣΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 22 Ιουνίου 2010, 21:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H μορφή της αξιολόγησης θα πρέπει να είναι πρώτα εσωτερική(αυτοαξιολόγηση) με ενεργή συμμετοχή των σχολικών συμβούλων(συμμετοχή τους σε συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων).Αυτό όμως έχει ως προαπαιτούμενο τη διασαφήνιση του ήδη υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου. Γιατί δίνεται η δυνατότητα στους σχολικούς συμβ. να μη μετέχουν στις συνεδριάσεις του συλ. διδασκόντων; Αυτοαξιολόγηση , όμως σημαίνει βαθύ επίπεδο αυτο-γνωσίας δηλ γνώση του κανονισμού , των υποχρεώσεων και των καθηκόντων που έχει κάθε εκπ/κός(διαφορετικά πώς θα αυτοαξιολογηθεί;). Σε ενδεχόμενη λοιπόν απόπειρα αξιολόγησης , ακριβώς λόγω της ανωτέρω αντινομίας θα υπάρξουν δυσλειτουργίες. Ακριβώς για αυτό θεωρώ ότι η λογική ακολουθία της αξιολόγησης είναι: Γνώση του κανονισμού(στο μέγιστο δυνατό βαθμό)-εσωτερική αυτοαξιολόγηση-εξωτερική αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα. Επειδή όμως το ΥΠΕΠΘ δεν ασχολείται με τα επίπεδα της διοικητικής γνώσης των εκπ/κών , κάθε απόπειρα είναι μοιραίο να αποτύχει.