Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΤι προτείνετε προκειμένου να βελτιωθεί η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Ιωσήφ Μαυροματάκης | 23 Ιουνίου 2010, 00:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι χρειαζόμαστε την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση για κάτι σχεδιασμένο για τη ζημιά του έθνους; Μα, όσο καλύτερα δουλέψουν τα σημερινά σχολεία, τόσο μεγαλύτερη ζημιά θα κάνουν. Τουλάχιστον έτσι που σχεδόν τίποτα δε δουλεύει, η ζημιά είναι μικρότερη. Λοιπόν, πρώτα πρέπει να αλλάξει τελείως ο στόχος της παιδείας στην Ελλάδα. Να σχεδιαστεί το σχολείο, ώστε να δημιουργεί ελεύθερους, συνειδητοποιημένους και χαρούμενους νέους, με εφόδια για την πραγματική τους ζωή. Να απαλλαχθούν οι νέοι από περιττές και άχρηστες γνώσεις όπως η γραφή με ιστορική ορθογραφία, εκείνες οι μαθηματικές έννοιες που δε χρειάζονται στην καθημερινή ζωή, τα ψέματα της ιστορίας και των θρησκευτικών, η καθήλωση στα άβολα θρανία σε μια στείρα κατά μέτωπο διδασκαλία, η αποστήθιση… Στη θέση τους να μπουν δραστηριότητες ευχάριστες και χρήσιμες για τη ζωή τους. Και τότε θα φανεί ότι ένα χαρούμενο σχολείο δε έχει ανάγκη από την πίεση της αξιολόγησης για να δουλεύει σωστά.