Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 23 Ιουνίου 2010, 02:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι δεν παίρνουν τις θέσεις με την κομματική τους ταυτότητα; (συνέντευξη!!!) Όχι; Τότε πόσοι ΚΚΕ προϊστάμενοι υπάρχουν ; 2)Λοιπόν αυτοί θα με αξιολογήσουν ; 4)Οι στόχοι του Λυκείου (κυρίως της Γ') είναι η παπαγαλία και οι πανελλήνιες. (Ποιός το αρνείται;) Πώς αξιολογείται αυτό; 5)Οι ίδιοι οι σύμβουλοι μας ζητούν κάθε μήνα να αναφέρουμε σε ποιά σελίδα έχουμε φθάσει. Αυτό είναι κριτήριο αξιολόγησης; Όταν ο ίδιος ο σύμβουλος αντιλαμβάνεται την εκπαιδευτική διαδικασία ως μέτρημα σελίδων πως θα με πείσει αύριο το πρωί ότι άλλαξαν τα πράγματα και ότι από εδώ και πέρα .. έχουμε στόχους διδακτικούς και δεξιοτήτων; ... 6)Πιστεύετε ότι με την επιτυχία της αξιολόγησης οι γονείς θα σταματήσουν να στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια; 7)Φυσικά και δεν εμπιστεύομαι την όποια διαδικασία αξιολόγησης η οποία προηγείται των αλλαγών που πραγματικά χρειάζεται το σχολείο. Η λέξη αξιολόγηση σε επίπεδο marketing είναι η πιο πετυχημένη. Ανέξοδα, χωρίς αλλαγές σε συστήματα και θεσμούς, χωρίς να πειράξουμε τις καρέκλες των δικών μας, χωρίς τομές σε βάθος (βιβλία, κτίρια, αριθμός μαθητών ανά αίθουσα, χωρισμός τάξεων σε επίπεδα ανά μάθημα, κατάργηση - αποσύνδεση των πανελλαδικών από το σχολείο, δημιουργία υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης για την σωστή και ομαλή χρήση των υπολογιστών και της ψηφιακής τάξης στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργία σχολείων επιμόρφωσης σε κάθε νομό για τους καθηγητές σε θέματα διδακτικής και παιδαγωγικής κτλ...) έτσι έχουμε με το μέρος μας την κοινή γνώμη (κοινώς : τους τουμπάραμε τους παλιο χωριαταρέους !!!) 8) Δυστυχώς κα υπουργέ χρειάζονται λεφτά !!! όχι για μισθούς, μην νομίζετε ότι ζητιανεύουμε, αλλά για να γίνεις Φινλανδία χρειάζονται λεφτά.. Αυτοί ξέρετε δεν έγιναν έτσι με το φιλότιμο μόνο και τον πατριωτισμό... Αφού λοιπόν πειραχθούν κάποια πράγματα όπως αυτά που γράφω πιο πάνω να έρθει και η αξιολόγηση κι από μέσα κι από έξω κι από όποιον θέλει. ΥΓ. Τα φροντιστήρια υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν. Εκεί δεν υπάρχει αξιολόγηση από σύμβουλο, κι όμως οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους σαν τρελοί εκεί. πληρώνουν κιόλας. Τελευταία τα παιδιά σταματούν να έρχονται στο σχολείο κυρίως μετά το Πάσχα για να παρακολουθούν μόνο το φροντιστήριο. Εγώ δεν θέλω μέσω της αξιολόγησης να ανεβάσω το επίπεδο του σχολείο προκειμένου να νικήσει το φροντιστήριο και έτσι να αναγκαστεί ο γονιός να μας προτιμήσει. Θέλω το κράτος να αποσυνδέσει τις πανελλαδικές από το σχολείο ώστε το σχολείο να βρει τον δρόμο του μακριά από το φροντιστήριο το οποίο είναι άλλο είδος εκπαίδευσης ιδανικό για κρίσιμες εξετάσεις .