Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Αμβρόσιος Αλεξανδράκης | 23 Ιουνίου 2010, 08:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
η καλύτερη αξιολόγηση είναι αυτή που ξεκινά κάθετα. Εγώ συνεπώς προτείνω την κάθετη και την οριζόντια αξιολόγηση με απαρχή να γίνεται και να αξιολογείται πρώτα η διοίκηση της εκπαίδευσης και μετά οι υφιστάμενες οντότητες(καθηγητές κλπ.) διότι όπως λέει και ο λαός μας "το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι". Δεν θα αρκεστώ όμως μόνο σε λαικές ρήσεις. Παίρνω παράδειγμα από τον εργασιακό μου χώρο. Οταν απουσιάζει ας πούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα ο διευθυντής του σχολείου το σχολείο πάει κατά διαόλου. Δεν φρόντισε η αρμόδια διεύθυνση ή ο σύμβουλος για την άμεση αντικατάσταση του διευθυντή με αποτέλεσμα διάφορες υποθέσεις είτε να μην εξετάζονται ή να αναβάλλονται αποφάσεις και ενέργειες με ζημιά στην λειτουργία του σχολείου. Αρα λοιπόν στην αρχή της αξιολόγησης έμφαση πρέπει να δοθεί στην κατακόρυφη αξιολόγηση η οποία πρέπει να αρχίσει από την υψηλότερη διοίκηση και κάτω την κλίμακα και μετά να προχωρήσει η οριζόντια αξιολόγηση δηλαδή αυτή που αφορά τους καθηγητές. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να υπάρχει μια εσωτερική μονάδα στο Υπουργείο(σώμα επιθεωρητών Διοίκησης εκπαίδευσης ή εσωτερικών υποθέσεων) και σε κάθε διεύθυνση εκπαίδευσης που θα επιλαμβάνεται καταγγελίες αφού πρέπει να εξασφαλίζεται και να φυλάσσεται η ανωνυμία του καταγγέλλοντα.