Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Κώστας | 23 Ιουνίου 2010, 08:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κάθε σχολείο έχει τις ιδιαιτερότητες του αλλά το ίδιο και οι μαθηητές/τριες που φοιτούν σε αυτό. Πολλοί άνθρωποι έχουν άποψη για το κάθε τι αλλά και πολλοί είναι παντογνώστες και σοφοί. Ακόμα πολλά στελέχη της εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι, προϊστάμενοι, διευθυντές) έχουν επιλεγεί με διαδικασίες που "ομοιάζουν" με αξιοκρατικές αλλά δεν είναι. Μόνο η εσωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στο σχολείο μπορεί να είναι εποικοδομητική για τα παιδιά του σχολείου, γιατί μόνο αν εμπιστευτούμε τους εκπαιδευτικούς και γίνει φανερό αυτό θα αλλάξει και η στάση των εκπαιδευτικών, αφού ελεύθερα θα σχεδιάζουν και θα θέτουν στόχους μάθησης, γνώσεων και συμπεριφοράς.