Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΣΚΟΥΜΠΑΦΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 23 Ιουνίου 2010, 09:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν,εφόσον προάγεται γενικά ένα πνεύμα ομαδικότητας και συλλογικότητας,προκρίνω την εσωτερική αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας,δηλαδή συλλογική δουλειά και όχι ατομική και αποσπασματική,όπως γίνεται ως τώρα από τους εκπαιδευτικούς,όπου ο καθένας μπαίνει στην αίθουσα-και αδιαφορώντας για το έργο των συναδέλφων-θεωρεί ότι μόνο το δικό του αντικείμενο διδασκαλίας είναι ενδιαφέρον ή ουσιώδες.Βέβαια,απαιτείται η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για το πως θα εφαρμόσουν τη συλλογική στοχοθεσία και αξιολόγηση του παραγόμενου αποτελέσματος και σίγουρα το πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας οφείλει να ξεκινά από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και βεβαίως να αφορά και στον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο (οικογένειες μαθητών κλπ),διότι διαφορετικά θα λειτουργήσει αποσπασματικά). Έχουμε ανάγκη σήμερα από πνεύμα συντροφικότητας και αλληλεγγύης και όχι τόσο από γνώσεις ή δεξιότητες,διότι διαμορφώνουμε αυριανούς πολίτες ακραία ατομικιστές και ανταγωνιστικούς,χωρίς κανένα σεβασμό του δημόσιου χώρου και χωρίς πνεύμα ακόμη και θυσίας μέρους της ατομικής ευδαιμονίας προς όφελος της κοινότητας,τοπικής και ευρύτερης.