Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Μιχάλης | 23 Ιουνίου 2010, 12:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρότεινα να μελετήσετε τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου, όπου από το 1976 εφαρμόζεται η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από επιθεωρητές. Το ίδιο το Υπουργείο παραδέχεται ότι το σύστημα αυτό είναι συντηρητικό, αναχρονιστικό, συγκεντρωτικό, μονολιθικό, αναξιόπιστο και έχει πλέον χρεοκοπήσει. Για ένα σύγχρονο, δημοκρατικό και ανθρώπινο σχολείο προτείνει τη μετάβαση από το "επιθεωρητικό σύστημα" σε ένα σύστημα περισσότερο δημοκρατικό, βασισμένο σε αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια και μεθόδους αξιολόγησης. Στη Γερμανία, όπου υπηρέτησα ως αποσπασμένος δάσκαλος σε Δίγλωσσο Δημοτικό Σχολείο, αξιολογήθηκα δυο φορές από επιθεωρητές του Υπουργείου Παιδείας της Βαυαρίας. Δε νομίζω όμως ότι στην Ελλάδα μπορεί να εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα με αντικειμενικότητα και αξιοκρατία.