Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Τασούλη Κωνσταντίνα | 23 Ιουνίου 2010, 21:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση περίπου 20 χρόνια. Πάντα θεωρούσα και θεωρώ την αξιολόγηση σαν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Πιστεύω στην εσωτερική αξιολόγηση με έμφαση τη συλλογική εσωτερική αξιολόγηση.Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η παιδαγωγική και κοινωνική δραστηριοποίηση όλων των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας με αποτέλεσμα να διαμορφώνονται συναινετικές συνθήκες με τους εμπλεκόμενους, στην εκπαιδευτιοκή διαδικασία, παράγοντες- μαθητές- εκπαιδευτικούς- δεύθυνση- γονείς- με θετικές επιπτώσεις στο παραγώμενο εκπαιδευτικό έργο και στην επιτυχία των προτεινόμενων μέτρων. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου πρέπει να είναι και είναισυνεχής,διαγνωστική και προπάντων διαμορφωτική και να αποβλέπει στη συστηματική ενημέρωση και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών στο έργο τους.