Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη E-LEARNING | 24 Ιουνίου 2010, 01:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναμφισβήτητα χρειάζεταιεσωτερική καιεξωτερική αξιολόγηση.Είναι εξωπραγματικό να ξοδεύονται τόσα για την εκπαίδευση από όλους.Ειδικότερα στην δευτεροβάθμια η κατάσταση έχει ξεφύγει.Από τη μια ταλαιπωρούμε τους νέους μας υποχρεώνοντάς τους σε....διπλοβάρδια(σχολείο και φροντιστήριο) κι από την άλλη καταδικάζουμε οικονομικά τις οικογένειές τους και τους ίδιους αφού τα έξοδα είναι πάρα πολλά. Το 2010 οι πολιτικοί μας .....ακόμα ψάχνουν λύσεις. Προτάσεις θα κατατεθούν πολλές.Πολιτική βούληση ...υπάρχει; Προτάσεις Συγκρότηση Ομάδvn αξιολόγησης αποτελούμενες από μάχιμους εκπαιδευτικούς πλαισιωμένους από εξειδικευμένους επιστήμονες. Αξιολόγηση:Εεωτηματολόγια ειδικά διαμορφωμένα,επιδόσεις μαθητών,συνεργασία,προσόντα κλπ