• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 02:40

    Είμαι νέος εκπαιδευτικός και τα τελευταια χρόνια έχω αφιερωθει σε κατι που λατρεύω, την τεχνικη εκπαίδευση. Όλες μου οι επαγγελματικές αποφάσεις από το 2006 και μετα λαμβάνονται με γνώμονα μόνο την εκπαίδευση. Μέχρι και διορισμό αρνήθηκα για να μείνω στην εκπάιδευση. Ξεκίνησα με ΠΔΣ την οποία και δε πήρα βυσματικά. Εχω ΑΣΠΑΙΤΕ και πέρασα τον ΑΣΕΠ φέτος. Από οτι καταλαβαίνω ο καθένας εδώ μιλάει με βάση το ατομικό συμφέρον. Ο ένας θέλει Ασεπ ο άλλος μόνο προυπηρεσία. όλα χρειάζονται. Αλλά δεν μπορείς να εμένεις στον ασεπ που με τη φύση των διφορούμενων ερωτήσεων πολλές φορές δεν ανταποκρίνεται στο σκοπο. Ας μπορούσε ο καθένας να δει το γραπτό του για να ξέρει αξιοκρατικα πως τον βαθμολόγησαν.... Η παιδεια δεν αντεχει τα πειράματα του καθενός. Βρείτε καθηγητές για τα κενα, γράψτε νέα βιβλία, βελτιώστε την κτιρισκή υποδομή των σχολείων και ετά βρειτε την ακρη με τις βυσματικές αποσπάσεις - μεταθέσεις. Να σεβαστούμε όσους μοχθούν για το σχολείο και μοριο μόριο τρέχουν για μια θέση στον ήλιο....όταν έκανα ΑΣΠΑΙΤΕ μεταξύ 5 σημείων η εμπειρία είναι 2ο δευτερο σε σημαντικότητα στοιχειο του καλού εκπαιδευτικού. Δε κρίνεται καποιος από μια τυχαία πολλες φορες επιτυχια σε ενα γραπτο γιατί παιδεία και η γνώση δε μπαίνει σε καλούπι! Προτείνω: Να είναι ο ΑΣΕΠ προεραιτική διαδικασία και όχι υποχρεωτική. Να διατηρηθεί αναλογία προσληψεων π.χ 60 - 40 Να σεβαστούμε τους κόπους μιας ζωής. Αλήθεια πως θα γινεται ο ΑΣΕΠ?