Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΚΑΡΤΣΙΔΗΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 24 Ιουνίου 2010, 08:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και στην προηγούμενη προσπάθεια του ΥΠΕΠΘ και στην τωρινή υποστηρίζω την παρακάτω πρόταση της άξιολόγησης των Εκπαιδευτικών μέσα από την αντικειμενική αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών τους. Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται σε κεντρικό επίπεδο και έξω από τη Σχολική Μονάδα για να είναι αντικειμενική. Οι μαθητές ας παιρνούν στην επόμενη τάξη και με μέσο όρο κάτω της βάσης. Οι βαθμοί θα αξιοποιούνται για την εύρεση θέσης στο Δημόσιο. Αιτιολογώ την άποψή μου διότι με αυτό τον τρόπο θα -εκτελούνται τα αναλυτικά προγράμματα και δε θα διδάσκεται Επεξεργασία Κειμένου αντί για Γλώσσα Προγραμματισμού Logo (μαζική αποτυχία θα είναι στοιχείο για τη δουλειά που δε γίνεται στην τάξη) -θα σταματήσουν οι γονείς να έχουν ψευδαισθήσεις για την απόδοση των παιδιών τους, ψευδαισθήσεις που σταματούν μόνο στην 3η τάξη Λυκείου -θα σταματήσει ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ να αναφέρει ότι μόνο το 10% των θέσεων στο Δημόσιο στελεχώνονται μέσα από τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ -θα δημιουργηθεί κρίσιμη μάζα μαθητών (και γονιών) που θα ασχοληθεί συστηματικότερα με τα μαθήματα. -ο καθηγητής θα έχει ρόλο βοηθού και καθοδηγητή στην προσπάθεια των μαθητών. Η κοινωνία έχει αποδεχθεί και κυρίως επιδιώκει την αξιολόγηση μέσα από τις εξετάσεις τύπου ECDL, LOWER, ADVANCED ENGLISH κτλ. διότι έχει αντίκτυπο στην αγορά εργασίας. Το κλίμα στις σχέσεις Εκπαιδευτικών και ΥΠΕΠΘ δεν είναι καλό. Η ΟΛΜΕ πρόσφατα έχει καταγγείλει τον τρόπο με τον οποίο συνεχίζονται να γίνονται οι αποσπάσεις. Η υπόθεση των 176 ευρώ που ακόμα εκκρεμεί στα δικαστήρια όπως και τα Επιδόματα που δίνονται κάτω από το τραπέζι σε άλλα υπουργεία κάνουν τον Εκπαιδευτικό να αισθάνεται πολίτης Β κατηγορίας. Η χορήγηση γονικών αδειών από την πλευρά του ΥΠΕΠΘ καταστρατηγεί την συνταγματική αρχή της ισότητας σύμφωνα με την ανεξάρτητη αρχή του Συνήγορου του Πολίτη μιά και ερμηνεύεται ο ίδιος νόμος με διαφορετικό τρόπο στους Εκπαιδευτικούς σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους Δημοσίους Υπαλλήλους. Μέσα σε αυτό το κλίμα εγώ προσωπικά δεν μπόρώ να είμαι σίγουρος για οποιοδήποτε αξιολογητή που θα μπει στην τάξη. Φοβάμαι για ευνοϊκή μεταχείριση συναδέλφων (στις αποσπάσεις και στις επιλογές στελεχών της Διοίκησης γιατί θεωρείται από μεγάλη μερίδα συναδέλφων ότι δεν υπάρχει αδιάβλητο σύστημα και γιατί να υπάρχει στην αξιολόγηση;) Φοβάμαι και για εκδικητικές συμπεριφορές από την πλευρά της Διοίκησης σε μη αρεστά πρόσωπα.