Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΤι προτείνετε προκειμένου να βελτιωθεί η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία της διαβούλευσης;Σχόλιο του χρήστη Θάνος Ζαχογεώργος | 24 Ιουνίου 2010, 13:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολιτικές αποφάσεις από τις οποίες να προκύπτει η αίσθηση ότι αυτές παίρνονται από ανθρώπους οι οποίοι είναι κοντά στα προβλήματα και στο σχολικό περιβάλλον και όχι σε αναπαυτικές πολυθρόνες μίλια μακριά από τα προβλήματα των σχολείων. (πχ απόφαση για αύξηση των απουσιών κατά 30% διέλυσε τα Λύκεια ένα περίπου μήνα νωρίτερα, άραγε σε όλους αυτούς που εισηγήθηκαν αλλά και σε αυτούς που το αποφάσισαν δεν υπήρχε κανείς που να ζεί σε Λύκειο; Ακόμα και τη καθαρίστρια ή τον υπάλληλο του κυλικείου ή το φύλακα του σχολείου να ρώταγες θα σε απέτρεπε από μια τέτοια απόφαση. Να, γιατί δεν σε παίρνουν στα σοβαρά, ότι και να λες, δεν σε πιστεύουν. Πως θα με εμπιστευθεί ο καθηγητής όταν του μιλάω για αξιολόγηση, και ας λάβουμε υπόψη μας ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών συμφωνεί με την αναγκαιότητα της, απλά δεν εμπιστευεται σύστημα αξιολόγησης φιαγμένο από διανοητές που διανοούνται μίλια μακριά από τα σχολεία και οφείλω να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό κάνει μπαμ) Προφίλ στελεχών που να μην απαξιώνει το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, τουναντίον να δείχνει ότι εμπιστευεται το δημόσιο Ελληνικό σχολείο παρά τις όποιες αδυναμίες και προβλήματα έχει Όποιος στα σοβαρά ενδιαφέρεται για το πέρασμα της αξιολόγησης αλλά και της αυτοαξιολόγησης στα σχολεία πρώτα πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των εμπλεκόμενων με την αξιολόγηση, αν πραγματικά ενδιαφέρεται για αυτή