• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 24 Ιουνίου 2010, 13:59

    Αυτοαξιολόγηση προέκταση της προσωπικής διαδικασίας - ικανότητας του αυτοελέγχου και της αυτικριτικής. Η διάθεση στον εκπαιδευτικό, εργαλείων, ικανών για την προαγωγή των ικανοτήτων της αυτογνωσίας κρίνεται αναγκαία και επιβεβλημένη, μια που σε δεύτερη φάση το παιδαγωγικό σύστημα στοχεύει στην προαγωγή των πιό πάνω ικανοτήτων για τους μαθητές.Πώς μπορείς λοιπόν, να διδάξεις κάτι που δεν κατέχεις. ΑΛΛΑ η όλη διαδικασία προϋποθέτει ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ μια που προήγουμενη εμπειρία δεν υπάρχει. Αυτοαξιολόγηση λοιπόν, σαν ένα εργαλείο προαγωγής της διδασκαλίας, της επικοινωνίας μαθητών, δασκάλων, γονέων και γενικότερα όσων εμπλέκονται στην σχολική κοινότητα και ΟΧΙ αξιολόγηση ως εργαλείο εκβιασμού, ανταγωνισμού και "θεαθήναι". Η σχολική μονάδα δεν είναι χώρος τεχνοκρατικής θεώρησης των πραγμάτων, δεν στοχέυει στην ποσοτική διαδικασία, στην παραγωγικότητα, αλλά στην ποιοτική διάσταση της ζωής. Ποιότητα στην επικοινωνία μεταξύ όλων των μελών της, ποιότητα στην διδασκαλία, καλλιέργια της καλαισθησίας. Επιτέλους ας διαλέξουμε τί σχολείο θέλουμε, αυτό των τεχνοκρατών ένα εκπαιδευτήριο αυριανών στελεχών επιχειρήσεων, εξειδικευμένων εργατών Ή ένα ανθρωπιστικό σχολείο που θα έχει ευτυχισμένους μαθητές ικανούς- αυτοαξιολόγηση-να επιλέξουν αυτό που τους εκφράζει ώστε να γίνουν ευτυχισμένοι, αποτελεσματικοί, παραγωγικοί, ενεργοί, δημιουργικοί επαγγελματίες.