Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 24 Ιουνίου 2010, 14:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εσωτερική αξιολόγηση με έμφαση στην εσωτερική αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση. Δώστε στους εκπαιδευτικούς εργαλεία τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν προκειμένου να αυτοελέγχονται και να αυτοαξιολογούνται. Υποστηρίξτε την διαδικασία της αυτοαξιολόγησης με άτομα, κατάλληλα εκπαιδευμένα (παιδοψυχολογικά, διδακτικά) που θα μπορούν να βοηθούν τον εκπαιδευτικό στην προσπάθειά του. Η αυτοαξιολόγηση είναι μια ικανότητα που κατακτιέται, δώστε χρόνο, με feedback, εφαρμόστε την αρχικά πιλοτικά. Η ελληνική πραγματικότητα παρουσιάζει ιδιαιτερότητες που χρήουν επιπλέον μελέτης. Η αυτοαξιολόγηση είναι ένα εργαλείο σπουδαίο και σημαντικό, ΜΗΝ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ!