Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος | 26 Νοεμβρίου 2009, 02:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διακρίνεται έντονη σύγχυση τόσο στην πλειοψηφία των πολιτών όσο και στην Κυβέρνηση..Αυτό όμως είναι το αποτέλεσμα μιας υποτιμημένης Παιδείας με στόχο την παραγωγή καταρτισμένων ρομπότ με μειωμένη κριτική ικανότητα... Καταρχήν, το ήδη υπάρχον καθεστώς των πινάκων έχει καταπατηθεί από τους περισσότερους 'συναδέλφους' μέσω των πελατειακών παραθύρων της ενισχυτικής, πρόσθετης διδακτικής, αλλα και πολλών άλλων μορφών παράκαμψης των πινάκων όπως εκκλησιαστικά, δεύτερης ευκαιρίας, ιδιωτικά, κ.λ.π. Δηλαδή, παρακάμπτουμε την δίκαιη προτεραιότητα των πινάκων με την πρώτη ευκαιρία, και εν συνεχεία, αφού καβαντζώσουμε τα πολυπόθητα μόρια, επικαλούμαστε την 'δίκαιη' πρόσληψή μας μέσω πινάκων...Αυτό ή αφέλεια ή κουτοπονηριά με άκρως ιδιοτελή συμφέρον και 'συναδελφική' αλληλοεξόντωση μπορεί να χαρακτηρισθεί... Από την άλλη πλευρά, η Κυβέρνηση καταρρίπτει αρχές της συνέχειας και της εμπιστοσύνης του Κράτους, καθώς ριζικές και αλλαγές εν'αιθρία, θίγουν τις αρχές της Διοίκησης του Κράτους, δημιουργώντας μεγάλη ανασφάλεια για το μέλλον των πολιτών του...Και εδώ δηλώνεται αφερεγγυότητα που οφείλεται είτε σε αφέλεια, ή σε ένα μεθοδευμένο σχέδιο εξασφάλισης εξουσίας με πολύ πλάγιο και έντεχνο τρόπο καθώς η προσαρμογή των πολιτών σε ραγδαίες 'πράσινες' αλλαγές, αλλοιώνουν την πραγματική βούληση του λαού, στρεβλώνοντας ακόμη και την αυθεντικότητα μελλοντικών εκλογικών διαδικασιών, καθώς ο υποσυνειδητος φόβος του εκλογικού σώματος για νέες αλλαγές σε πιθανή αλλαγή κυβέρνησης, παγιώνει ακρως αντιδημοκρατικά την εξουσία του νυν κυβερνώντος κόμματος... Δικαιοσύνη ή Υποκρισία;;; Ο δρόμος της δικαιοσύνης και της αξιοκρατίας έχει μια μονο κατεύθυνση... Η προϋπηρεσία που κατακτήθηκε με τόσο κόπο αλλά και με σεβασμό της δίκαης προτεραιότητας των πινάκων, σαφώς και πρέπει να προσμετράται. Δηλαδή, ΜΟΝΟ η προϋπηρεσία ωρομισθίων αναπληρωτών που αποκτήθηκε μέσω πρόσληψης από τους ΠΙΝΑΚΕΣ θα πρέπει να προσμετράται, ήτοι όχι από ενισχυτική, πρόσθετη, και κάθε μορφή καταπάτησης των πινάκων.Είναι άκρως αντιφατικό αν όχι ύποπτος ο ισχυρισμός υπέρ των πινάκων αλλά ταυτόχρονα και η προσμέτρηση μορίων που αποσπάστηκαν κατα την κατάρριψή τους.Είναι αδιανόητο κάποιοι να αποκτούν 3 μόρια το χρόνο και κάποιοι άλλοι 20!!!Μία σκέτη κοροϊδία!!!.. Εν συνεχεία, θα πρέπει να υπάρξουν 2 χρόνια μεταβατικής περιόδου, μέχρι ο διαγωνισμός του Ασεπ, να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες...Τελικά θα αθροίζεται η πραγματική προϋπηρεσία(οχι πρόσθετη διδακτικη,κτλ..) με αυτή της βαθμολογίας του Ασεπ... Δε μοιάζει να είναι το αίνιγμα της σφίγγας, ούτε γρίφος για δυνατούς λύτες...Πραγματική προϋπηρεσία(που αποκτήθηκε μέσω δίκαιης προτεραιότητας ΠΙΝΑΚΩΝ) συν τη βαθμολογία(πάνω από το 55%) που επιτεύχθηκε μέσω Ασέπ... Σαφώς η εξεύρεση μιας άδικης πελατειακής λύσης σερβιρισμένη σε αξιοκρατικό πακέτο,είναι ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς παρά το υποτιμημένο εκπαιδευτικό σύστημα, εν'τούτοις υπάρχουν ακόμα άτομα με κρίση αλλά και ακεραιότητα...Ο δρόμος της αξιοκρατίας, είναι πολύ πιο απλός...