• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 24 Ιουνίου 2010, 14:45

    Το εργαλείο της αξιολόγησης τίθεται ενεργό και δυναμικό όταν η ικανότητα της αυτοαξιολόγησης είναι επαρκώς ανεπτυγμένη. Όταν το άτομο είναι ικανό να αυτοελέγχεται και να αυτοαξιολογείται τότε είναι ικανό να συμμετέχει σε μια διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης των τεκτενόμενων μέσα στα κοινωνικά, εκπαιδευτικά ή άλλα σύνολα των οποίων είναι μέλος. Θεωρείτε ότι οι έλληνες εκπαιδευτικοί κατέχουν επαρκώς το εργαλείο της αυτοαξιολόγησης; Αν όχι πώς μπαίνουμε στην διαδικασία να εισάγουμε την συλλογική εσωτερική αξιολόγηση στην σχολική μονάδα; Πώς είμαστε σίγουροι ότι η πιό πάνω διαδικασία- της συλλογικής αξιολόγησης- δεν θα μετατραπεί σε μια όχι μόνο γραφειοκρατική διαδικασία, αλλά κυρίως σε μια διαδικασία που θα θέσει μια "βόμβα" στα θεμέλια κάποιων σχολείων. Προσωπική εμπάθεια, ρατσισμός, ανταγωνισμός, εκβιασμός, κ.α. πώς μπορούν να κρατηθούν έξω από την διαδικασία;