ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση επιβάλλεται να προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί των ΠΕ 61 και 71 αντίστοιχα, καθώς εκείνοι είναι περισσότερο καταρτισμένοι σε γνώσεις Ειδικής Εκπαίδευσης και αυτό πιστοποιείται σε προπτυχιακό επίπεδο με υποχρεωτικές σπουδές τεσσάρων ετών. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθούν τέσσερα χρόνια ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευσης για την απόκτηση βασικού πτυχίου με δύο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Οι ειδικοί παιδαγωγοί των κλάδων ΠΕ 60.50 και 70.50 αντίστοιχα, πρέπει να έπονται των εκπαιδευτικών ΠΕ 61 και 71 και ΟΧΙ να προτάσσονται αυτών. Το βασικό πτυχίο Ειδικής Αγωγής έχει ισχύ και απαιτείται να είναι κυρίαρχο, όπως συμβαίνει και σε άλλους επιστημονικούς τομείς, για παράδειγμα αυτό της ψυχολογίας, της ιατρικής, ακόμη και αυτό της Γενικής Εκπαίδευσης.
Επιπλέον θεωρείται απαράδεκτο να εμπλέκονται στους πίνακες κατάταξης απλά σεμινάρια τα οποία απορρέουν από οικονομικά συμφέροντα, χωρίς πολλές φορές να παρέχουν ποιοτική και θεμελιωμένη γνώση πάνω στην Ειδική Αγωγή και συνεπώς, λαθεμένη προετοιμασία για τη μετάδοση γνώσεων προσαρμοσμένων στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών.
Τέλος, το κριτήριο που κατατάσσει στους Επικουρικούς πίνακες γονείς παιδιών με αναπηρία άνω του 67% θεωρείται εξαιρετικά ανεπαρκές και υποδηλώνει σαθρότητα της τροπολογίας. Θεωρείται αδιανόητο να εισχωρήσουν σε δομές εκπαίδευσης άτομα τα οποία δεν είναι επαγγελματίες και πλήρως καταρτισμένοι στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Η τροπολογία αυτή εκμεταλλεύεται την οικογενειακή τους κατάσταση μόνο και μόνο για να καλυφθούν οι κενές θέσεις που υπάρχουν.
Η εκπαίδευση παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες οφείλει να είναι ποιοτική και να μην αποτελεί πεδίο εμπορευματοποίησης και πειραμάτων από ανειδίκευτους στο χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης.
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ Στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση επιβάλλεται να προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί των ΠΕ 61 και 71 αντίστοιχα, καθώς εκείνοι είναι περισσότερο καταρτισμένοι σε γνώσεις Ειδικής Εκπαίδευσης και αυτό πιστοποιείται σε προπτυχιακό επίπεδο με υποχρεωτικές σπουδές τεσσάρων ετών. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθούν τέσσερα χρόνια ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευσης για την απόκτηση βασικού πτυχίου με δύο χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Οι ειδικοί παιδαγωγοί των κλάδων ΠΕ 60.50 και 70.50 αντίστοιχα, πρέπει να έπονται των εκπαιδευτικών ΠΕ 61 και 71 και ΟΧΙ να προτάσσονται αυτών. Το βασικό πτυχίο Ειδικής Αγωγής έχει ισχύ και απαιτείται να είναι κυρίαρχο, όπως συμβαίνει και σε άλλους επιστημονικούς τομείς, για παράδειγμα αυτό της ψυχολογίας, της ιατρικής, ακόμη και αυτό της Γενικής Εκπαίδευσης. Επιπλέον θεωρείται απαράδεκτο να εμπλέκονται στους πίνακες κατάταξης απλά σεμινάρια τα οποία απορρέουν από οικονομικά συμφέροντα, χωρίς πολλές φορές να παρέχουν ποιοτική και θεμελιωμένη γνώση πάνω στην Ειδική Αγωγή και συνεπώς, λαθεμένη προετοιμασία για τη μετάδοση γνώσεων προσαρμοσμένων στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών. Τέλος, το κριτήριο που κατατάσσει στους Επικουρικούς πίνακες γονείς παιδιών με αναπηρία άνω του 67% θεωρείται εξαιρετικά ανεπαρκές και υποδηλώνει σαθρότητα της τροπολογίας. Θεωρείται αδιανόητο να εισχωρήσουν σε δομές εκπαίδευσης άτομα τα οποία δεν είναι επαγγελματίες και πλήρως καταρτισμένοι στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Η τροπολογία αυτή εκμεταλλεύεται την οικογενειακή τους κατάσταση μόνο και μόνο για να καλυφθούν οι κενές θέσεις που υπάρχουν. Η εκπαίδευση παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες οφείλει να είναι ποιοτική και να μην αποτελεί πεδίο εμπορευματοποίησης και πειραμάτων από ανειδίκευτους στο χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης.