Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Συνταξιούχος Λυκειάρχης | 24 Ιουνίου 2010, 19:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω την εξωτερική αξιολόγηση. Πιο συγκεκριμένα, κάθε εκπαιδευτικός να αξιολογείται από μία τριμελή επιτροπή, που θα αποτελείται από τον σχολικό σύμβουλο της ειδικότητάς του, τον διευθυντή της σχολικής μονάδας και έναν ανώτερο διοικητικό υπάλληλο, που γνωρίζει καλά τα εκπαιδευτικά θέματα. Οι αξιολογήσεις να γίνονται τρεις φορές το χρόνο. Οι εκθέσεις των αξιολογητών να σφραγίζονται και να ανοίγονται στο τέλος της σχολικής χρονιάς, από αρμόδια επιτροπή της αντίστοιχης Διεύθυνσης. Ο ακριβής χρόνος μετάβασης των μελών της επιτροπής στα σχολία, να μην είναι γνωστός στα μέλη της, παρά μόνο το πρωί της ημέρας που θα γίνει η κρίση. Η επιτροπή να λαμβάνει γνώση των απουσιών που πραγματοποίησε ο υπό κρίση εκπαιδευτικός κατά το προηγούμενο διάστημα και τους λόγους που οδήγησαν στις απουσίες αυτές. Επιπλέον να λαμβάνεται υπόψη η συγγραφή σημειώσεων από μέρους του εκπαιδευτικού, ανεξαρτήτως αν υπάρχει σχολικό εγχειρίδιο ή όχι. Να προσεχθεί ιδιαιτέρως ο παράγοντας: ποιότητα και επιστημονική συνέπεια των σημειώσεων. Τέλος να ληφθεί υπόψη η χρήση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και η σωστή παιδαγωγική προσέγγιση των μαθητών.