Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 24 Ιουνίου 2010, 19:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: ετήσια ,θεσμοθετημένη και αιτιολογημένη αξιολόγηση από τον κυρίως γνώστη (και υπεύθυνο)της εκπαιδευτικής διαδικασίας:τον μάχιμο εκπαιδευτικό.(Ας αφήσουμε λίγο στην άκρη συνδικαλιστές ,φορείς κ.λ.π..).Τα σχολεία μας είναι συνδεδεμένα διαδικτυακά και μπορεί να αποτελέσουν ένα τεράστιο δίκτυο ανταλλαγής και καταγραφής παρατηρήσεων και δεδομένων,με πολύ εύκολο τρόπο. Μπορεί να γίνει: -κατά μάθημα -ατομικά ή ομαδικά(ανά σχολείο και ειδικότητα).Θεωρώ ότι το ατομικά και επώνυμα λειτουργεί και πιο υπεύθυνα(ίσως κάποιοι ξεβολευτούν αλλά δεν πειράζει). - να είναι υποχρεωτική και να έχει σαφείς άξονες και στόχους (ενδεικτικά αναφέρω:α)τι επιδίωξα; β)με ποιον τρόπο προσπάθησα να το πραγματοποιήσω; γ)τι αποτελέσματα είχα;) -μπορεί να αφορά και εκπαιδευτικές πολιτικές επιλογές (πχ.Αρχαία Ελληνικά Γενικής Παιδείας στην Γ΄Λυκείου.Εντάχθηκε στο πρόγραμμα ευκαιριακά,ποτέ δεν εξετάστηκαν και από κανέναν τα αποτελέσματα ) -να συνοδεύεται από συγκεκριμένες προτάσεις από τον εκπαιδευτικό(για το περιεχόμενο,την ύλη κ.)λ.π. -μπορεί, η έκθεση ,να βασίζεται και σε στόχους που θα θέτει το παιδαγωγικό ινστιτούτο -ΚΥΡΙΩΣ:να απευθύνεται σε ένα φορέα εκπαιδευτικής πολιτικής(Π.Ι.;)με τον οποίο όμως να υπάρχει ανατροφοδότηση και αξιοποίηση των συμπερασμάτων.Έτσι θα προτείνονται και από τους καθηγητές αλλά και από αυτό το φορέα νέοι τρόποι προσέγγισης ή θα θέτονται νέοι στόχοι . Μπορεί διαμεσολαβητικά να αξιοποιηθούν και οι σύμβουλοι. -μπορεί αυτή η έκθεση να λειτουργήσει και ως μια μορφή εσωτερικής αυτοαξιολόγησης. Είναι μια πρόταση που αναβαθμίζει το ρόλο μας ως εκπαιδευτικών και εμπεδώνει μια διαφορετική σχέση (υπευθυνότητας και καλοπροαίρετης διάθεσης)με την πολιτεία. ΥΓ.Έχω πλήρη επίγνωση των προβλημάτων αλλά και των δυσκαμψιών στο χώρο μας. ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Φιλόλογος