• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 3 Απριλίου 2017, 01:00

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ Καθαρά άδικη και αδικαιολόγητη η τροπολογία από μέρους του υπουργείου παιδείας, πράξη η οποία φανερά ευνοεί τους παιδαγωγούς με μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική αγωγή. Από τη στιγμή που υπάρχουν δυο τμήματα ειδικής αγωγής που καταρτίζουν πλήρως ειδικούς παιδαγωγούς η τροπολογία αυτή θίγει και καταστρατηγεί τόσο τα δικαιώματα των αποφοίτων αυτών όσο και την ουσία της ειδικής αγωγής. Ποιος ο λόγος ύπαρξης των τμημάτων αυτών σε τελική ανάλυση; Για να είναι αναπληρωτές των ίδιων τους των εαυτών για 15 χρόνια; Πρόκειται για άτομα που σαν πρώτη επιλογή έχουν την προσφορά σε έναν τόσο ευαίσθητο κλάδο, αυτόν των ατόμων με ειδικές ανάγκες/δυνατότητες και δεν τον επέλεξαν σαν μια ΔΙΕΞΟΔΟ από την ανεργία. Αν και εφόσον υπήρχε η διάθεση για ενασχόληση με τον κλάδο αυτό ο δρόμος είναι ένας και αυτός είναι η απόκτηση δεύτερου πτυχίου στον τομέα που τελικά τους ελκύει πιο πολύ. Η κίνηση αυτή του υπουργείου ανοίγει τον ασκό του αιόλου όσον αφορά το θέμα των ακριβοπληρωμένων μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής, τη στιγμή μάλιστα που το ίδιο διακηρύττει πως θέλει να βάλει φρένο στο χορό των πανεπιστημίων, και καλώς πράττει, μιας και πρόκειται για μια καλοστημένη επιχείριση. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εξομοιωθεί το πρόγραμμα σπουδών αυτών των σχολών και η εξειδίκευση που τα άτομα αποκτούν με τα μαθήματα ενός μεταπτυχιακού προγράμματος, τα οποία πολλοί κατά γενική ομολογία θεωρούν ως μαθήματα τα οποία πολύ εύκολα θα περάσουν - πληρώνουν και απαιτούν.. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΗ ΙΔΕΑ ώστε να φανεί σε ποιο βαθμό έχουν αποκτήσει τις γνώσεις που διακηρύττουν ότι απέκτησαν. Επιπλέον, ποια η θέση τους μέσα στο σχολείο; Έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα πρακτικής άσκησης ώστε να ξέρουν πώς θα σταθούν δίπλα σε ένα παιδί με αυτισμό παραδείγματος χάριν; ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΑΞΗ των αποφοίτων των τμημάτων ειδικής αγωγής. Κανένας δε θέλει την εκδίωξη των συναδέλφων ΠΕ70/50 60/50 από τον πίνακα αλλά τη συνεισφορά τους με τη σειρά που του πρέπει, ύστερα από τους αποφοίτους των καθαρών τμημάτων ειδικής αγωγής. Εξάλλου με την ειδική αγωγή δεν παίζουμε.. δεν είναι τομέας πειραματισμού.. αλλά γνώσης..