• Σχόλιο του χρήστη 'el' | 3 Απριλίου 2017, 01:05

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ! Παρακαλώ διαβάστε την αιτιολόγηση της τροπολογίας.Δεν χρειάζεται να διχαζόμαστε. Πρώτη φορά δίδεται τροπολογία σε διαβούλευση και όχι νόμος!Αρχικά, οι θέσεις μας θα καταληφθούν από μόνιμους υπεραριθμους και πλεονάζοντες. Αυτό το διάστημα γίνονται από το ίδιο το κράτος και τα 2ήμερα σεμινάρια επιμόρφωσής τους στην ΕΑΕ, για την κάλυψη των θέσεων αυτών. Οι υπογραφές έχουν δοθεί με προεόρτιο το νομο Διαμαντοπούλου, καταργήθηκαν οι πίνακες διορισμών 60-40%-24μηνο και 30μηνο, και επειδή η πολιτεία αμέλησε να διορίσει, το ΣτΕ 527/2015 τέθηκε έναντι στο Ν. 3848/2010 περί του διορισμού αναπληρωτών καθηγητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συγκεκριμένα επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Τα κριτήρια λοιπόν, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ υπάγονται όπως όλοι ξέρουμε στα προσόντα κατάταξης μέσω ΑΣΕΠ, όχι για τις προσλήψεις αναπληρωτών. Αφήστε την ειδικότητά σας και αντιληφθείτε τη σημασία του ζητήματος! Η Πολιτεία έχει δεσμευθεί για διορισμούς, αλλά δεν μπορεί να προβεί σε αυτούς. Για να έχει όμως τη χρηματοδότηση των ΕΣΠΑ ώστε να δουλέψουμε και του χρόνου, ενεργοποιεί το μηχανισμό ΑΣΕΠ χωρίς στην ουσία να μπορεί να τον ικανοποιήσει. Είναι καθαρά ένα παιχνίδι επάνω στις ζωές μας. Αν μας ενδιαφέρει η κοινωνική αλληλεγγύη και όχι ο ατομικισμός, οφείλουμε να ζητούμε την ίδια αντιμετώπιση (θέματα υγείας), όπως οι μόνιμοι. Καλυψη θέσεων μόνο από εκπαιδευτικούς πραγματικά εκπαιδευμένους στην ΕΑΕ, κι όχι για διατήρηση της θέσης με επιμόρφωση ωρών. Ορθή αντιμετώπιση των συναδέλφων με αναπηρία. Διορισμούς Μαζικούς και Αμεσους, ώστε να έχει λόγω η λειτουργία του ΑΣΕΠ. Εναρμονιση και ΙΣΟΝΟΜΙΑ με όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Όλοι κατατάσσονται με το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία, γιατί ο κλάδος της ΕΑΕ επιτρέπουμε να είναι χώρος εξαιρέσεων, διχασμών και πειραμάτων?* *Εκτός κι αν ο σκοπός είναι η σταδιακή αποδυνάμωση των ΑΕΙ της Ελλάδος και η ιδιωτική εκπαίδευση ώστε αυτό το πείραμα γίνει η πραγματικότητα όλων των αναπληρωτών.