ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ! Η τροπολογία (άρθρο 48, ν.4415/2016) η οποία ψηφίστηκε την Τετάρτη 29/03/2017, πρωτίστως υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που διασφαλίζεται μέσω βασικού πτυχίου στην Ειδική Αγωγή. Αναλυτικότερα, εξισώνεται η πλήρης τετραετής κατάρτιση που παρέχεται στα Τμήματα Ειδικής Αγωγής (Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πανεπιστημίου Μακεδονίας) με επιμορφώσεις αμφιβόλου ποιότητας, μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Επιπρόσθετα, για μία ακόμη φορά καταπατώνται τα επαγγελματικά δικαιώματα νηπιαγωγών και δασκάλων με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή, ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.
Καθώς η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση αποτελεί κοινωνικό αγαθό, η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα.
Παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών με πλήρη κατάρτιση.
Απαιτούμε : Αναχαίτιση της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της Ειδικής Αγωγής , νομοθέτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στην ειδική αγωγή ,πρόταξη στους πίνακες των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ΠΕ61 και ΠΕ71 και όχι απλή μοριοδότηση.
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ! Η τροπολογία (άρθρο 48, ν.4415/2016) η οποία ψηφίστηκε την Τετάρτη 29/03/2017, πρωτίστως υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που διασφαλίζεται μέσω βασικού πτυχίου στην Ειδική Αγωγή. Αναλυτικότερα, εξισώνεται η πλήρης τετραετής κατάρτιση που παρέχεται στα Τμήματα Ειδικής Αγωγής (Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πανεπιστημίου Μακεδονίας) με επιμορφώσεις αμφιβόλου ποιότητας, μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Επιπρόσθετα, για μία ακόμη φορά καταπατώνται τα επαγγελματικά δικαιώματα νηπιαγωγών και δασκάλων με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή, ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα. Καθώς η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση αποτελεί κοινωνικό αγαθό, η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα. Παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών με πλήρη κατάρτιση. Απαιτούμε : Αναχαίτιση της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της Ειδικής Αγωγής , νομοθέτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στην ειδική αγωγή ,πρόταξη στους πίνακες των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ΠΕ61 και ΠΕ71 και όχι απλή μοριοδότηση.