ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
Άστοχη, μεροληπτική και αδικαιολόγητη η κίνηση αυτή του υπουργείου παιδείας που εξυπηρετεί συγκεκριμένη μεριδα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αυτών με μεταπτυχιακούς τίτλους στην ειδική αγωγή.
Δεδομένης της ύπαρξης τμημάτων ειδικής αγωγής με την απόφαση αυτήν καταστρατηγείται η ύπαρξη των ίδιων των τμημάτων. Πρόκειται για άτομα που σαν πρώτη επιλογή έχουν την προσφορά στον τόσο ευαίσθητο τομέα των ατόμων με ειδικές ανάγκες / δυνατότητες και δεν κατέληξαν εκεί εξ ανάγκης λόγω ανεργίας.
ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΑΞΗ των ειδικών παιδαγωγών καθώς κατέχουν την πλήρη εξειδίκευση στον τομέα αυτό και δεν περιορίζονται στην παρακολούθηση εξ αποστάσεως τις περισσότερες φορες ελάχιστων μαθημάτων, όπως συμβαίνει με τα μεταπτυχιακά προγράμματα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των μεταπτυχιακων προγραμμάτων.. και ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν τόσα αμφίβολης ποιότητας προγράμματα που μάλιστα χωρίς ο φοιτητής να παραστεί καθόλου στη χώρα στην οποία γίνονται του πιστοποιούν και την επάρκεια γνώσης της αντίστοιχης γλώσσας!!
η κίνηση αυτή του υπουργείου παιδείας ανοίγει τον ασκό του ΑΙόλου οσον αφορά το χορό των πανεπιστημίων, καθώς πρόκειται για ακριβοπληρωμένους μεταπτυχιακούς τίτλους τη στιγμή μάλιστα που το ίδιο το υπουργείο διακηρύττει πως θέλει να περιορίσει αυτή την ανεξέλεγκτη κατάσταση.
Η ειδική αγωγή δεν είναι τομέας πειραματισμού...
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ Άστοχη, μεροληπτική και αδικαιολόγητη η κίνηση αυτή του υπουργείου παιδείας που εξυπηρετεί συγκεκριμένη μεριδα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αυτών με μεταπτυχιακούς τίτλους στην ειδική αγωγή. Δεδομένης της ύπαρξης τμημάτων ειδικής αγωγής με την απόφαση αυτήν καταστρατηγείται η ύπαρξη των ίδιων των τμημάτων. Πρόκειται για άτομα που σαν πρώτη επιλογή έχουν την προσφορά στον τόσο ευαίσθητο τομέα των ατόμων με ειδικές ανάγκες / δυνατότητες και δεν κατέληξαν εκεί εξ ανάγκης λόγω ανεργίας. ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΑΞΗ των ειδικών παιδαγωγών καθώς κατέχουν την πλήρη εξειδίκευση στον τομέα αυτό και δεν περιορίζονται στην παρακολούθηση εξ αποστάσεως τις περισσότερες φορες ελάχιστων μαθημάτων, όπως συμβαίνει με τα μεταπτυχιακά προγράμματα. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των μεταπτυχιακων προγραμμάτων.. και ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν τόσα αμφίβολης ποιότητας προγράμματα που μάλιστα χωρίς ο φοιτητής να παραστεί καθόλου στη χώρα στην οποία γίνονται του πιστοποιούν και την επάρκεια γνώσης της αντίστοιχης γλώσσας!! η κίνηση αυτή του υπουργείου παιδείας ανοίγει τον ασκό του ΑΙόλου οσον αφορά το χορό των πανεπιστημίων, καθώς πρόκειται για ακριβοπληρωμένους μεταπτυχιακούς τίτλους τη στιγμή μάλιστα που το ίδιο το υπουργείο διακηρύττει πως θέλει να περιορίσει αυτή την ανεξέλεγκτη κατάσταση. Η ειδική αγωγή δεν είναι τομέας πειραματισμού...