Με την επιστολή μου, διαμαρτύρομαι για την κατάργηση των σεμιναρίων 400 ωρών που ξεκίνησαν με το νόμο 3699/2008 και τροποποιήθηκαν με το νόμο 3848/2010 από τον κύριο πίνακα πρόσληψης και τη μεταφορά τους στον επικουρικό, καθώς
1)αναιρεί τα προσόντα μας που τέθηκαν με το νόμο 3699/2008 (Α΄199),
2) καταργεί την όποια προϋπηρεσία μας που ήδη έχει αποκτηθεί ως καθηγητές φιλόλογοι στην ειδική αγωγή
3) μας εξοβελίζει από τον κύριο πίνακα προσλήψεων και μας μετατρέπει σε επικουρικούς
4) δεν υπολογίζει τα έξοδα και τις δαπάνες για την απόκτηση του σεμιναρίου των 400 ωρών, τα οποία με ευθύνη του υπουργείου θεσμοθετήθηκαν και επωφελήθηκαν τα περισσότερα πανεπιστήμια με τη θεσμοθέτησή τους από το 2006 ως το 2010 και
5) μας ωθεί υποχρεωτικά στην απόκτηση μεταπτυχιακών τίτλων και διδακτορικών με την ελπίδα να αποκτήσουμε κάποτε τη δυνατότητα να ξαναεργαστούμε.
Καταδικάζω την αστάθεια όλων των αλλαγών στην νομοθεσία που δεν υπολογίζει την επιστημονική μας εγκυρότητα και μας ακυρώνει ακαδημαϊκά ανανεώνοντας συνεχώς τα κριτήρια για προσλήψεις στην ειδική αγωγή και γενικότερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση από την κατάργηση της επετηρίδας και μετά.
Με την επιστολή μου, διαμαρτύρομαι για την κατάργηση των σεμιναρίων 400 ωρών που ξεκίνησαν με το νόμο 3699/2008 και τροποποιήθηκαν με το νόμο 3848/2010 από τον κύριο πίνακα πρόσληψης και τη μεταφορά τους στον επικουρικό, καθώς 1)αναιρεί τα προσόντα μας που τέθηκαν με το νόμο 3699/2008 (Α΄199), 2) καταργεί την όποια προϋπηρεσία μας που ήδη έχει αποκτηθεί ως καθηγητές φιλόλογοι στην ειδική αγωγή 3) μας εξοβελίζει από τον κύριο πίνακα προσλήψεων και μας μετατρέπει σε επικουρικούς 4) δεν υπολογίζει τα έξοδα και τις δαπάνες για την απόκτηση του σεμιναρίου των 400 ωρών, τα οποία με ευθύνη του υπουργείου θεσμοθετήθηκαν και επωφελήθηκαν τα περισσότερα πανεπιστήμια με τη θεσμοθέτησή τους από το 2006 ως το 2010 και 5) μας ωθεί υποχρεωτικά στην απόκτηση μεταπτυχιακών τίτλων και διδακτορικών με την ελπίδα να αποκτήσουμε κάποτε τη δυνατότητα να ξαναεργαστούμε. Καταδικάζω την αστάθεια όλων των αλλαγών στην νομοθεσία που δεν υπολογίζει την επιστημονική μας εγκυρότητα και μας ακυρώνει ακαδημαϊκά ανανεώνοντας συνεχώς τα κριτήρια για προσλήψεις στην ειδική αγωγή και γενικότερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση από την κατάργηση της επετηρίδας και μετά.