ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.Το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας το χώρο της Ειδικής Αγωγής και την ποιότητα των υπηρεσιών που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά που την χρειάζονται είναι ένα ζήτημα το οποίο λύθηκε, με τον πλέον καταφανή τρόπο, όταν Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΡΙΝΕ ό,τι η Ειδική Αγωγή αποτελεί επιστημονικό αντικείμενο το οποίο πρέπει να προσφέρεται μέσα απο το Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Με την ίδρυση των Πανεπιστημίων δηλώθηκε ρητά η διάθεση της Πολιτείας αφενός να ελέγχει το είδος και την ποιότητα της γνώσης που λαμβάνουν οι υποψήφιοι Ειδικοί Παιδαγωγοί με συγκεκριμένο τρόπο (αριθμός μαθημάτων, πρακτικές σε ειδικά και γενικά σχολεία), αφετέρου να στελεχώνει τις δομές της Ειδικής Αγωγής με ειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό έτσι όπως αυτό ορίζεται από το βασικό τίτλο σπουδών. Η παλινδρόμηση της κυβέρνησης ως προς αυτό δεν έχει καμία δικαιολογία, κανένα νομικό ή άλλο έρεισμα να διατείνεται το αντίθετο. Το γεγονός και μόνο ότι μία κυβέρνηση στέκεται εχθρικά απέναντι στο ίδιο της το «σπλάχνο», το Πανεπιστήμιο (δωρεάν και δημόσια εκπαίδευση για αυτούς που μελετούν και προοδεύουν), καθιστά τη διαπίστωση αυτή εξόχως θλιβερή και μόνο λύπη μπορεί να προκαλέσει.
Αλλά προκαλεί και θυμό.
Τα τελευταία χρόνια τα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας και Μακεδονίας συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βάσεις στα Παιδαγωγικά Τμήματα. Μερικές εκατοντάδες εκ των καλυτέρων υποψηφίων στη θεωρητική κατεύθυνση εισάγονται σε αυτά τα Πανεπιστήμια προκειμένου μετά απο τέσσερα χρόνια εκπαίδευσης να τεθούν υπό την υπηρεσία των πολλών, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους για χάρη κυρίως των πιο αδύνατων, των οικονομικά ασθενέστερων, των παιδιών και των οικογενειών τους. Και τι κάνει η κυβέρνηση με αυτό το επιστημονικό προσωπικό; Πώς το αξιοποιεί; To υποβαθμίζει ευθέως εξισώνοντάς το με επι χρημασι μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών αμφισβητούμενης (λόγια του ίδιου του Υπουργού Παιδείας) ποιότητας, αμφισβητούμενης προέλευσης και, χωρίς καμία σημασία μιας και δεν υποστηρίζονται από ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή μέσω του Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών.
Ισονομία σημαίνει πως ότι ισχύει για εμένα τον εκπαιδευτικό ισχύει και για τον κάθε εκπαιδευτικό και λυπάμαι βαθύτατα για όποιο συνάδελφο υποστηρίζει το αντίθετο. Το να απασχολείσαι σε μία δομή Ειδικής Αγωγής επειδή δεν υπάρχει το αντίστοιχο επιστημονικό προσωπικό να την επανδρώσει και να πιστεύεις ότι εσαεί θα συνεχίσεις να την υπηρετείς επειδή έχεις «εμπειρία» που σε καθιστά γνώστη, επειδή θεωρείς ότι η Ειδική Αγωγή ως αντικείμενο σπουδών εξαντλείται στον ενάμιση χρόνο με μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως ή στον ένα χρόνο και να αξιώνεις ισότιμη αναγνώριση με προπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Αγωγή είναι το λιγότερο προκλητικό και απαράδεκτο. Η Ειδική Αγωγή δεν είναι πόρτα για το χειμώνα.Ο καθείς στο είδος του. Επιστροφή στα αυτονόητα: 1)Πρόταξη βάση του προπτυχιακού τίτλου σπουδών (πτυχίο) ΠΕ61/ΠΕ71 και προϋπηρεσία. Εν συνεχεία και λόγω περιορισμένου αριθμού ΠΕ61/71, κάτοχοι μεταπτυχιακών ή και διδακτορικών τίτλων με συνάφεια στην Ειδική Αγωγή (αν και πολλά μεταπτυχιακά, γύρω στα 5.300 σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας, τίθενται υπό αμφισβήτηση σε ότι αφορά την ποιότητά τους!!). Τέλος μη εισαγωγή ατόμων που δε διαθέτουν κανένα προσόν πλην της προυπηρεσίας ή διαθέτουν απλώς σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή!Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.Το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας το χώρο της Ειδικής Αγωγής και την ποιότητα των υπηρεσιών που πρέπει να λαμβάνουν τα παιδιά που την χρειάζονται είναι ένα ζήτημα το οποίο λύθηκε, με τον πλέον καταφανή τρόπο, όταν Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΡΙΝΕ ό,τι η Ειδική Αγωγή αποτελεί επιστημονικό αντικείμενο το οποίο πρέπει να προσφέρεται μέσα απο το Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Με την ίδρυση των Πανεπιστημίων δηλώθηκε ρητά η διάθεση της Πολιτείας αφενός να ελέγχει το είδος και την ποιότητα της γνώσης που λαμβάνουν οι υποψήφιοι Ειδικοί Παιδαγωγοί με συγκεκριμένο τρόπο (αριθμός μαθημάτων, πρακτικές σε ειδικά και γενικά σχολεία), αφετέρου να στελεχώνει τις δομές της Ειδικής Αγωγής με ειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό έτσι όπως αυτό ορίζεται από το βασικό τίτλο σπουδών. Η παλινδρόμηση της κυβέρνησης ως προς αυτό δεν έχει καμία δικαιολογία, κανένα νομικό ή άλλο έρεισμα να διατείνεται το αντίθετο. Το γεγονός και μόνο ότι μία κυβέρνηση στέκεται εχθρικά απέναντι στο ίδιο της το «σπλάχνο», το Πανεπιστήμιο (δωρεάν και δημόσια εκπαίδευση για αυτούς που μελετούν και προοδεύουν), καθιστά τη διαπίστωση αυτή εξόχως θλιβερή και μόνο λύπη μπορεί να προκαλέσει. Αλλά προκαλεί και θυμό. Τα τελευταία χρόνια τα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας και Μακεδονίας συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βάσεις στα Παιδαγωγικά Τμήματα. Μερικές εκατοντάδες εκ των καλυτέρων υποψηφίων στη θεωρητική κατεύθυνση εισάγονται σε αυτά τα Πανεπιστήμια προκειμένου μετά απο τέσσερα χρόνια εκπαίδευσης να τεθούν υπό την υπηρεσία των πολλών, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους για χάρη κυρίως των πιο αδύνατων, των οικονομικά ασθενέστερων, των παιδιών και των οικογενειών τους. Και τι κάνει η κυβέρνηση με αυτό το επιστημονικό προσωπικό; Πώς το αξιοποιεί; To υποβαθμίζει ευθέως εξισώνοντάς το με επι χρημασι μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών αμφισβητούμενης (λόγια του ίδιου του Υπουργού Παιδείας) ποιότητας, αμφισβητούμενης προέλευσης και, χωρίς καμία σημασία μιας και δεν υποστηρίζονται από ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή μέσω του Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Ισονομία σημαίνει πως ότι ισχύει για εμένα τον εκπαιδευτικό ισχύει και για τον κάθε εκπαιδευτικό και λυπάμαι βαθύτατα για όποιο συνάδελφο υποστηρίζει το αντίθετο. Το να απασχολείσαι σε μία δομή Ειδικής Αγωγής επειδή δεν υπάρχει το αντίστοιχο επιστημονικό προσωπικό να την επανδρώσει και να πιστεύεις ότι εσαεί θα συνεχίσεις να την υπηρετείς επειδή έχεις «εμπειρία» που σε καθιστά γνώστη, επειδή θεωρείς ότι η Ειδική Αγωγή ως αντικείμενο σπουδών εξαντλείται στον ενάμιση χρόνο με μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως ή στον ένα χρόνο και να αξιώνεις ισότιμη αναγνώριση με προπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Αγωγή είναι το λιγότερο προκλητικό και απαράδεκτο. Η Ειδική Αγωγή δεν είναι πόρτα για το χειμώνα.Ο καθείς στο είδος του. Επιστροφή στα αυτονόητα: 1)Πρόταξη βάση του προπτυχιακού τίτλου σπουδών (πτυχίο) ΠΕ61/ΠΕ71 και προϋπηρεσία. Εν συνεχεία και λόγω περιορισμένου αριθμού ΠΕ61/71, κάτοχοι μεταπτυχιακών ή και διδακτορικών τίτλων με συνάφεια στην Ειδική Αγωγή (αν και πολλά μεταπτυχιακά, γύρω στα 5.300 σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας, τίθενται υπό αμφισβήτηση σε ότι αφορά την ποιότητά τους!!). Τέλος μη εισαγωγή ατόμων που δε διαθέτουν κανένα προσόν πλην της προυπηρεσίας ή διαθέτουν απλώς σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή!Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.