Αρχική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού ΈργουΠοια μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου θεωρείτε ως καταλληλότερη να εφαρμοστεί στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και γιατί;Σχόλιο του χρήστη Martha T. | 25 Ιουνίου 2010, 00:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
όσον αφορά την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης έχω να σχολιάσω το εξής: Θεωρώ ανεπίτρεπτο που οι υποδιευθυντές των σχολειων προτείνονται απο το σύλλογο διδασκόντων. Πρώτον γιατί αν αυτό είναι καλό και προς τη σωστή κατεύθυνση θα πρέπει να γινει και για το διευθυντή του σχολείου και δεύτερον και κυρίως, γιατί ο σύλλογος - δυστυχώς- επιλέγει αυτόν που τον βολεύει καλύτερα, αυτόν που είναι περισσότερο αρεστός ( αλλά όχι απαραίτητα ικανός). Έχω ας πούμε δει σύλλογο να αποφασίζει υπέρ αυτού που επίσης κάνει ιδιαίτερα ώστε να καλύπτει και τους υπόλοιπους, ή αυτόν που είναι άβουλος και άρα άγεται και φέρεται ώστε κάποιοι να κάνουν ό,τι θέλουν. Επίσης, θεωρώ ότι πρέπει να μοριοδοτούνται μόνο τα προσόντα που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με την προς πλήρωση θέση.Γιατι τι σχέση έχει το μεταπτυχιακό στην αναπαραγωγή του κολεόπτερου με το αν κάποιος μπορεί να γινει Διευθυντής σχολείου ή όχι; Αντιθετα,ένα μεταπτυχιακό ή επιμόρφωση στην οργάνωση και διοικηση της εκπαίδευσης, βεβαίως και να μοριοδοτηθεί και μάλιστα γενναία!!!