Θεωρώ ότι το σύστημα κατάταξης σε δύο πίνακες θα είναι πολύ αποδοτικό και προς όφελος των παιδιών. Αρχικά να προηγούνται στον 1ο πίνακα οι έχοντες ΜΤΧ στην Ειδική Αγωγή και την Ψυχολογία και στο δεύτερο πίνακα οι έχοντες σεμινάρια.
Οι υπόλοιποι θα πρέπει να συγκεντρωθούν σε έναν τρίτο πίνακα, γιατί σημασία δεν έχει η φιλευσπλαχνία, αλλά η σωστή και άρτια ολοκληρωμένη εκπαίδευση όλων αυτών των παιδιών. Καταλάβετε το πρώτα είναι τα παιδιά στα οποία καλούμαστε να διδάξουμε και ύστερα το προσωπικό μας συμφέρον. Πώς θα διδάξουμε κάποιες αρχές σ αυτά τα παιδιά αύριο όταν εμείς σήμερα δε μπορούμε να τις σεβαστούμε? Ποιόν θα έχουνε σαν παράδειγμα προς μίμηση και γτ να μας ακούσουν αλλιώς?
Θεωρώ ότι το σύστημα κατάταξης σε δύο πίνακες θα είναι πολύ αποδοτικό και προς όφελος των παιδιών. Αρχικά να προηγούνται στον 1ο πίνακα οι έχοντες ΜΤΧ στην Ειδική Αγωγή και την Ψυχολογία και στο δεύτερο πίνακα οι έχοντες σεμινάρια. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να συγκεντρωθούν σε έναν τρίτο πίνακα, γιατί σημασία δεν έχει η φιλευσπλαχνία, αλλά η σωστή και άρτια ολοκληρωμένη εκπαίδευση όλων αυτών των παιδιών. Καταλάβετε το πρώτα είναι τα παιδιά στα οποία καλούμαστε να διδάξουμε και ύστερα το προσωπικό μας συμφέρον. Πώς θα διδάξουμε κάποιες αρχές σ αυτά τα παιδιά αύριο όταν εμείς σήμερα δε μπορούμε να τις σεβαστούμε? Ποιόν θα έχουνε σαν παράδειγμα προς μίμηση και γτ να μας ακούσουν αλλιώς?